Najaarsreunie 2005

Alle reünies op een rijtje.
ronny

Bericht door ronny »

Bennen der weer,de mensen he4bben bericht gehad .
er is natuurlijk ook nog plaats voor eventueele laat komers.
even een seintje naar mij met de voorkeur voor het eten vis of vlees.
kunnen we dat regelen.
hoop dat het andere ook doorgaat maar is nog in bespreking en weer afhankelijk.
jos zal nog wel een paar foto's plaatsen denk ik.
was vanmorgen vroeg thuis maar ben nu weer uit bed kan toch niet lang slapen.

rinus

Bericht door rinus »

Ziet er leuk uit dat zal wel goed komen, Komen.
gr.rinus
Jaap v D

Bericht door Jaap v D »

Zie ook wel wat slechtweerfoto's hangen ,en het vocht smaakt best wat ik er van kan zien. :lol:

grts Jaap
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Was het niet beter geweest om ook op de andere forums (Groninger Kustvaart en Nautiek) even de reunie aan te kondigen ? Vorige keer is dat wél gebeurd. Zal toch nog wel een paar man opleveren denk ik.

Ik weet niet of het alsnog kan of is het nu te laat ?

Ik heb nog plaats voor 2 a 3 meerijders vanuit het Noorden of aan de route naar IJmuiden.

Groetjes,
Bert de Boer
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bert,
Dit was mijn allereerste zin over de reunie:

Beste Kombuizenaars en Kombuizenarinnen en leden van andere scheepvaartforums.
Ik weet dat iedereen van de andere forums ook Kombuispraat leest en dit leek me gewoon een goede manier om het onder de aandacht van eenieder te brengen.
All the best
Jos
Vaerderij

Bericht door Vaerderij »

Belangrijk blijft m.i de vraag of er nog ruimte is voor nieuwe opgaven. En zo ja: is het een suggestie dat bericht te plaatsen onder het forum "Groninger Kustvaart" onder het item "evenementen". Dit item is opgestart op 17-11-2004 door Jelle. Daarbij alle relevante informatie te geven: zoals opgave bij Ronny; aantal beschikbare plaatsen enz. enz.
Echt ik kwam gisteren toevallig een forumbezoeker tegen die van niets wist. Ik vind het overigens een prima initiatief waar ik helaas i.v.m leuke familieomstandigheden niet bij kan zijn. Volgende keer beter. Veel plezier.
Vriendelijke groet,
Anne Mulder
Johan H.

Bericht door Johan H. »

Jammer, ik had graag een enkel drinkedrankje komen drinken en een paar mensen leren kennen.
Ik moet helaas werken. Veel plezier allemaal.
groet, Johan H.
ronny

Bericht door ronny »

Ik kan jullie mededelen dat de rondvaart is gepland en tot windkracht 6/7 gaan ze buitengaats.mocht het meer zijn wordt het een rondvaart door de haven en ijmond.

Ik kom veder met de kosten nog terug ,maar de rondvaart staat gepland van 15:30 tot 16;45.

Het is de bedoeling dat iedereen om 13:30/14:00 zich bij de logger meld voor een drankje en co voordat we dus richting kop van de haven gaan



MET DANK AAN COR V.D.REE

ER IS NOG STEEDS PLAATS VOOR DE LIEFHEBBERS
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ronny,
Is dit het schip van de broer van Cor?
Of het bootje waar Inge op vaart?
All the best
Jos
ronny

Bericht door ronny »

Nee cor zijn broer kon niet,dit is die rondvaartboot die altijd op de kop licht.

De kosten van het geheele gebeuren hoop ik morgen in de loop van de dag te krijgen van angelika.
Weet iemand hoeveel sliptong er in een kilo gaan???????????


Plaats reactie