Najaarsreunie 2005

Alle reünies op een rijtje.
gast

najaarsreunie

Bericht door gast »

Mag ik jullie een tip geven: charter een zeilschip van de Harlinger vloot. Wie wat minder bij kas zit en voor wie een hotelletje dus te kostbaar wordt kan aan boord blijven slapen. De aan het forum deelnemende koks hebben op de meeste schepen wel een kombuisje om voor de bemanning aan boord een avondmaal te bereiden en een ontbijt te verzorgen of in het geval van Ruud hier leiding bij te geven en het menu samen te stellen. Daarnaast bespaar je ook nog eens ruim 20 Euro voor de overtocht met Doeksen. Je bent bovendien twee dagen met elkaar op allerlei manieren bezig.
groeten
Jan van der Pluijm

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bert,
Bij voldoende belangstelling zouden we misschien eventueel naast voorjaarskorting ook van groepskorting kunnen profiteren.
En dan is het wel zaak om op tijd het juiste weekend en het aantal deelnemers te weten.
Dus nadat de elfstedentocht verreden is en voordat de touristenstroom op gang komt.
All the best
Jos
Vaerdereij

reunie

Bericht door Vaerdereij »

Je zou je dan nog kunnen afvragen of het aantrekkelijk is om in Harlingen aan boord te stappen van een charterschip. Overtocht en verblijf all-in. Misschien ook financieel te prefereren. Bezoekje aan de Kraak en/of Wrakkenmuseum, Duikteam noem maar op. (www.wrakkenmuseum.nl) Misschien ook financieel te prefereren.
Anne
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Bericht door Eric »

Ben het eens met de stelling dat de organisator een grote rol speelt in de lokatie, dan wordt het noorden dus aantrekkelijker.
Persoonlijk denk ik dat een bedrag van 150 euro's veel is voor een hoop mensen, da's toch 330 gulden.
Zelf heb ik er niet zoveel moeite mee.
Wat dat betreft is het oprichten van een fonds niet zo'n slecht idee. Deden we aan boord ook wel eens, b.v. om de stagiaire en pas getrouwde 2e WTK te ontzien in de kosten van een dagtripje.

Het is maar even een los wild idee, maar als we een overtocht boeken van IJmuiden naar Lowestoft, hebben we én een overnachtingsplek, én verkeren we in een maritieme omgeving, én kunnen we lekker borrelen in Lowestoft, en zijn we een kleine twee dagen onder de pannen.
Ik weet alleen niet wat een overtocht pp kost.

Groeten,

Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
rinus

Bericht door rinus »

mensen als alles bij tijds bekent is. plaats ,kosten
dan moet het toch mogelijk zijn dat de deelnemers die dat willen de kosten dan per maand betalen dan is de uit gaven niet zo groot in eens
wat het word ik hoor het wel plan van Jan is ook wel leuk .
gr.rinus
Vaerdereij

Bericht door Vaerdereij »

Voorjaarsreunie. Sparen lijkt mij een mooi voorstel. Oude begrippen komen bij mij weer naar boven. Maandbrief, scheepspotje, het trommeltje van Brabantia met allerlei gleufjes: wintereropslag; kleding; vacantie en nu reunie..
Anne
Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 765
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Willem Visser »

Is een reisje naar Newcastle niks? Je hebt dan 2 overnachtingen aan boord, plus maaltijden = 2x ontbijt en 2x diner.
Ze doen aan groepskortingen, dus ik denk dat het p.p. ongeveer op €125 komt.
Voor de drank aan boord, zou er dan een potje gemaakt moeten worden.
Ik denk, als je €50 p.p in de pot gooit, dan kan je volgens mij dat weekend aardig wat weg kunnen drinken.
Ik heb dit 2 jaar geleden ook gedaan en het is mij goed bevallen.
Het is vrijdag weg en zondagmorgen weer terug, de zaterdag ben je in Newcastle en heb je de tijd om de stad te bekijken of evt. een kroegentocht te houden, de dames kunnen evt. gaan winkelen.
Dit is mijn idee, voor een voorjaar reunie.
Old sailors never died.

Gr Willem V.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Bericht door Eric »

Niet slecht Willem.
Misschien kunnen we een extra korting krijgen bij de rederij.
We zijn tenslotte oud-collega's.
Lijkt mij heel erg leuk.

Groeten,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
Gebruikersavatar
Willem Visser
Berichten: 765
Lid geworden op: 21 jul 2004 22:16
Locatie: Amsterdam

Bericht door Willem Visser »

Hoi Eric.

Misschien dat ik de Terschelling plannen, die eigenlijk al in een ver gevorderd stadium zijn, in de war gooi, maar Newcastle lijkt mij persoonlijk leuker, ook voor de vrouwen.
's Avonds heb je amusement, met een show progamma, een band, dus er kan ook nog gedanst worden.
Nu maar horen, wat de andere forum bezoekers er van denken.
Old sailors never died.

Gr Willem V.
Oebele

Bericht door Oebele »

Ha mensen!

eh eh ik zeg nog helemaal nix!
misschien kan ik het regelen als een 'voorbarig examenfeest'??? :lol:
wat denk jij ervan Coaster? :wink:

de mazzl Kabeljauw


Plaats reactie