Najaarsreunie 2005

Alle reünies op een rijtje.
Oebele

jaloezie!

Bericht door Oebele »

Ha Ronny!

trek je van mij maar niks aan hoor, ik ben alleen maar jaloers! :wink:

de mazzl Kabeljauw

Johan H.

Bericht door Johan H. »

Hey Ronny,

Wat nou?De broek op de knieen gezakt?
Niks van aantrekken hoor, ik lees je stukjes graag en je enthousiastme is verfrissend te noemen.
Met Spliet is niks mis, in mijn omgeving wordt ook nog steeds over deze club gesproken alsof dat wel de slechtste keus is die je kunt maken, maar wat denk je dan over hoe mijn maten lullen over Heerema, Smit of Weismuller en bij de baggervrienden (allemaal wel in een andere markt, maar toch!)Jij zit tenminste bij een club met werk en een goeie baan. Aan je verhalen is af te lezen dat je het prima naar je zin hebt, dusuhhh lekker niks van die zuurpruimen aantrekken.Allemaal een gebrek aan een frisse zeelucht, denk je niet?
shipwis
Berichten: 602
Lid geworden op: 22 jul 2004 13:19
Locatie: rotterdam

Bericht door shipwis »

hé, ron, wat is dit nou?
zo ken ik je niet hoor,
maar als alles goed verloopt, zien wij elkaar weer op de najaars re-unie,
even 'n beetje bijpraten, niet dan?
mzzl, pete
rinus

Bericht door rinus »

Hij Ron en jos
lijkt me een goed plan daar in ymuiden .ik hoor wel wanneer en hoe laat.
gr.rinus
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Rinus.
moeten nog even met de eigenaarrese praten en er moet natuurlijk animo voor zijn.
maar eerst even uit peilen in ijmuiden,we zien wel hoe het loopt.

heren het is niet de bedoeling dat ik verdwijn maar hou het evenbn een beetje rustig.
in ieder geval bedankt voor jullie woorden,is goed te horen.
ketelbinkje

Bericht door ketelbinkje »

Ja die najaars reunie wil ik ook graag bij zijn !
En wat betreft Spliethoff ? Ze verklaren mij voor gek en ze worden gestoord van me omdat als ik het over varen heb, altijd Spliethoff daar in betrek. Altijd dat gezeur dat je ergens anders meer verdiendt :x Ja, dat is zo, maar 1 ding weet ik zeker...Bij Spliet vaar je niet om het geld maar omdat je het leuk vindt, dat is de motivatie daar :wink:

Go Gracht !
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door janvanduin »

He Ron kom op!! je bent een van de pijlers onder dit forum.
en een beetje Spliethof plagen moet kunnen . als je bij Wagenborg zou varen zouden we je daar mee plagen.
Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk in dat kroegje?
dit forum is best wel gegroeid dus als ze allemaal komen hoop ik dat het goed weer is kunnen (moeten we buiten zitten. :wink:
grts jan.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Prik maar een datum en tijd en dan zie ik het wel. Eventueel zal ik die Leen Bal ook maar aan zijn haren meeslepen en onderweg Kabeljouw en MennoJan oppikken.

En dan kunnen we met zijn allen Ronny wel overtuigen van zijn onmisbaarheid.

Bert de Boer
ronny

Bericht door ronny »

Hoi.

Jullie kunnen jullie aanmelden bij mij,dan weet ik en jos ook ongeveer met hoeveel man we rekening moeten houden.
mijn e-mail=

rbenninga@hetnet.nl
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Zet mij er maar op Ronny.

Maar hou er wel rekening mee dat "over 3 weken" net de zaterdag vóór Sinterklaas is en dan zouden er wel eens een aantal kombuizenaars verplichtingen elders kunnen hebben.
Zaterdag 27 november lijkt mij ok en desnoods 20 november wat mij betreft.

Bert de Boer


Plaats reactie