Forummeeting 2011

Alle reünies op een rijtje.
HansKleton

Re: Forummeeting 2011

Bericht door HansKleton »

:) Vind het toch een hele eer om bij die zeebonken te horen
Nou ja zeebonk :P

v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Forummeeting 2011

Bericht door v+d »

Misschien had het verschil uitgelegd moeten worden tussen zeebonken en schippers , schippers heb je er veel van !
Van echte zeebonken wat minder denk ik :(
Een schipper is iedereen die een bootje bestuurt of denkt dat te kunnen :-D

Wat is de definitie van een ZEEBONK ??
Gebruikersavatar
jacko
Berichten: 3224
Lid geworden op: 21 jan 2008 17:38
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door jacko »

Uit het puzzelwoordenboek :

zeebonk
1) Brood 2) Buienkauwer 3) Ervaren matroos 4) Geoefend matroos 5) Geoefend zeeman 6) Persoonsbenaming 7) Stoere matroos 8) Stoere zeeman 9) Zeeman 10) Zeerob

groeten
Hans (Jacko)
Voor elke oplossing.
Is wel een probleem te bedenken.
Gebruikersavatar
HENK HERMANNS
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 feb 2011 14:29
Locatie: KERKRADE

Re: Forummeeting 2011

Bericht door HENK HERMANNS »

Kaartje3_COR_DAS.jpg
Kaartje3_COR_DAS.jpg (439.68 KiB) 5164 keer bekeken
HALLO LUIJT POSTMA,

ONDER M'N INGEZONDEN FOTO'S OP PAGINA 9 VRAAG IK AAN RENÉ SPEUR VOOR 'T EVENTUELE POST OF E-MAIL ADRES VAN COR DAS OMDAT IK COR OP DE FOTO'S VAN RENÉ GEZIEN HEB. ALS ANTWOORD VERWIJST RENÉ ME NAAR LUIJT POSTMA DIE DAT EVENTUEEL VIA " DE HAVEN " KAN ACHTERHALEN.
MAAR IK KAN OOK, ALS LUIJT, COR GEREGELD ZIET, DE KAART DIE OORSPRONKELIJK VOOR JAAP KORPERSHOEK GEMAAKT IS EN WAAR 'N FOTO VAN COR OP FRONT PAGINA STAAT NAAR LUIJT OPSTUREN.
IK VIND 'T JAMMER DAT IK OP DEZE DAG COR NIET GEZIEN EN GESPROKEN HEB.

PS. IEMAND, ZO ALS COR DAS EN JAN RENSINK DIE TOT AAN HUN PENSIONERING GEVAREN HEEFT DAT NOEM IK NOU 'N ECHTE ZEEBONK.

GROETJES, PEDRO
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Harry G. Hogeboom »

IEMAND, ZO ALS COR DAS, DIE TOT AAN Z'N PENSIONERING GEVAREN HEEFT DAT NOEM IK NOU 'N ECHTE ZEEBONK.
En ZOO zit tat Pedro, helemaal met je eens, als ik zoiets lees dan denk ik " Je bent nog maar een groentje hh :lol: "
Toch als ik in gedachten langs de havens ga die op de kaart staan vermeld, ben ik in de meeste wel geweest tijdens die " Blauwe Maandag" dat ik op zee zat ...........ergens in de vorige eeuw!! :roll:

PS.je: Ik zit nog wel te wachten op een mooi plaatje waar de trofee op de schoorsteenmantel staat bij ene Schelvis.........of was het een Zoute Haring???? :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Harry,
de naam van de winnaar dit jaar is John Schelvis uit IJmuiden.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je daar in Canada trek hebt in een overheerlijke Hollandse Nieuwe... :wink:
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Nou... die krijgt Harry daar vast wel zodra die weer beschikbaar is. Daar heeft Harry zo zijn connecties voor.
Nee, het is hier in dit arme, berooide land waar een ernstig gebrek aan haring heerst.
Ondanks al het gekrakeel en geschreeuw van: "Nee, nee, nee, we doen het niet meer!" sturen jullie in de goedheid van jullie harten over een paar weken gewoon weer 9 miljard (9000.000.000) euro van je zuurverdiende en knarsentandend betaalde belastingcenten naar Athene. Kan daar nou echt geen koelwagen met haring bij? Dat maakt op dat bedrag immers niks meer uit? Of nog beter: twee koelwagens met haring. Eentje voor Athene en eentje voor Thessaloniki. Ik ga dan zelf mijn portie wel ophalen. Dat kan straks mooi in het kader van "Help de Grieken de winter door!" Het hoeft echt geen nieuwe haring te zijn; gewoon de haring die nu te koop is. Om mij is het Deense haring. :roll:
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Joop »

Hier dan de scan van de volledige foto die in de Gooi- en Eemlander heeft gestaan. Met dank aan Hamerhaai!
Kombuispraat foto.jpg
Kombuispraat foto.jpg (286.09 KiB) 5090 keer bekeken
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door Joop »

Deze foto's kunnen HIER besteld worden.
24-09_ZEEBONKEN_3.jpg
24-09_ZEEBONKEN_3.jpg (193.53 KiB) 5089 keer bekeken
24-09_ZEEBONKEN_2.jpg
24-09_ZEEBONKEN_2.jpg (232.77 KiB) 5089 keer bekeken
24-09_ZEEBONKEN_1.jpg
24-09_ZEEBONKEN_1.jpg (212.47 KiB) 5089 keer bekeken
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Forummeeting 2011

Bericht door rspeur »

Hoezo studio Kastermans.
Mogelijk is de kwaliteit soms lang niet optimaal, maar we hebben toch zelf aardige platen geschoten, en ze hoeven niet in het fotomuseum. Tenzij Kastermans ze belangeloos aanbiedt natuurlijk. Als dat zo is heb ik het volgende nooit gesteld: "Savoureer ze rectaal, goede man".
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape


Plaats reactie