Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1549
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Jan Sprong »

Hier een foto van de Zaandam tijdens het havenfestival 2013,helaas kan ik niet bij de meeting zijn,maar als het weer zo is als gisteren, dan zal het vast wel genieten zijn op zo'n oud schip.[img][img]
Groeten,
Jan
Bijlagen
P8312819.JPG
P8312819.JPG (251.08 KiB) 2399 keer bekeken

wil51
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 jan 2010 11:56

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door wil51 »

Ik heb de vlet vast voor jullie in de verf gezet. Is wel ongeveer 45 jaar geleden maar volgens mij zijn het nog steeds dezelfde.
Foto gevonden in archief toenmalig commandant Zeekadetkorps Arie van der Veer in Zeehaven museum IJmuiden. Grappig om jezelf onverwacht te zien op een foto in een archief.

Wil
oud lid zeekadet korps IJmuiden.

Afbeelding
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Jos, ik weet nu met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik niet van de partij kan zijn.
Jammer, maar het is niet anders.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

ik heb zojuist de crewlist aangepast, Wim van der Moolen laat zijn vrouw thuis en komt alleen.
Rond 18 september zal ik iedereen die zich aangemeld heeft een mail of PB sturen wat de kosten per persoon zijn van de maaltijden aan boord.
Het komt misschien lullig over, maar als iemand die zich aangemeld heeft besloten heeft om toch maar niet te gaan, graag dit even mailen aan jos.komen@gmail.com.
Vorig jaar hebben we in Den Osse een uur liggen wachten op 6 personen die zich aangemeld hadden en waarvan we nu nog steeds niet weten waarom ze toen niet aanwezig waren.
Er staan enthousiaste mensen op de wachtlijst die ook graag meewillen. :wink:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Theo Horsten schreef:Jos, ik weet nu met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat ik niet van de partij kan zijn.
Jammer, maar het is niet anders.
Inderdaad heel jammer, Theo.
Veel deelnemers zouden het wel op prijs gesteld hebben om jou in levende lijve te ontmoeten. :wink:
Zal het aanpassen. :(
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De pitlist bestaat alleen uit Cor uit Breda.
Maar ergens heb ik het vermoeden dat er in de loop der dag en avond toch meerdere liefhebbers zullen zijn die denken:
Da's toch wel uniek: even gezellig een afzakkertje nemen en daarna in een ouwerwetse scheepskooi pitt'n.
Maar dan wel een slaapzak meenemen. :wink:
Gebruikersavatar
Arie Ros
Berichten: 988
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:35
Locatie: Ijmuiden

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Arie Ros »

Afbeelding


Afbeelding
Alvast een paar plaatjes van de brug .. veel plezier !!!!

gr Arie
The Best of Good Luck !!!
ed ijzendoorn
Berichten: 136
Lid geworden op: 02 nov 2008 15:15

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door ed ijzendoorn »

Hey, ik stond op de brugvleugel te kijken hoe deze foto genomen werd :lol:
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ed heeft zaterdag j.l. voor 25 personen tong gebakken op de Zaandam en vreesde dat als de laatste zijn tongetje op zijn bordje heeft liggen hij direct kan doorschuiven aan de Groningse rijsttafel.
Omdat dit dus te tijdrovend is wordt het menu aangepast:

Lunch:
(150) haringen en (7kg kabeljauw) kibbeling en 20-25kg mosselen staan op het menu. Verder een soepje (2 soorten) stokbrood met wat smeersels er bij.

Diner:
Groningse rijsttafel

De gehele dag zijn er voldoende (sterkere, minder sterke en softdrinks) versnaperingen beschikbaar die mbv de speciale kombuispraat consumptie bonnen verkrijgbaar zijn.

De kosten per persoon en van de consumptiebonnen zal ik rond 18 september aan iedereen mailen of per PB sturen.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2013- 28 september a/b Zaandam in IJmuiden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Helaas heeft Leo Bokkum zich afgemeld vanwege een klus rond die tijd, dus wordt de reservebank weer kleiner omdat Jan en Juul Rensink nu op de crewlist staan. :)


Plaats reactie