foto plaatsen

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Jos,
Lang verhaal,Ik had XPhome, alles weg , en een bijdehande piegum heeft er XP Prof(f ---e) opgezet, maar zonder Word of Works,
Ik geloof dat ik het al eens verteld heb, Ik heb alle CD. Roms nog, maar door opruimwoede de hoesjes met de code,s weggegooid. Dus kan ze niet meer gebruiken. :( :( Nou plaats ik toch niet zoveel foto,s, Dus dan maar 1 tegelijk.En dat gaat inderdaad vlugger als Image shack
Gr. Adrie

Ps. Ben wel eens ergens kladbok tegen gekomen, maar weet daar niet mee te werken. :cry: :cry:

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Adrie,

Dat kladblok is gewoon een hele simpele recht voor zijn raap tekstverwerkertje.
Kun je in schrijven, knippen en ook plakken.

Als je hem niet kunt vinden dan; Via "Start" bij "Uitvoeren" notepad intypen en voila.

Groeten,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door janvanduin »

Download: abiword-setup-2.0.11.exe (5065 KB) OpenOffice.org is niet het enige openbronproject dat gratis tekstverwerking biedt. Minder in de schijnwerpers staat AbiWord, een toepassing dat op vele punten de vergelijking met zijn meer bekende openbronbroertje kan doorstaan. Al is het niet zo geavanceerd.

Voor de meeste mensen biedt AbiWord alle functionaliteit die ze kunnen wensen. Het is ook niet nodig om oude documenten in de prullenmand te gooien, want het importen van MS Word-bestanden gaat relatief probleemloos. Alleen met heel specifieke instellingen, zoals de naam van koppen, heeft het programma wat problemen.

Hoewel niet alle mogelijkheden van Word aanwezig zijn, kun je met AbiWord toch al paginanummers, voet- en eindnoten, afbeeldingen, tabellen en kolommen aan een tekst toevoegen. Bovendien is er een Nederlandse spellingschecker beschikbaar. Om die te krijgen, moet je tijdens de installatie de optie Nederlandse woordenboek aanvinken. Wie dat nodig heeft, kan ook de anderstalige woordenboeken downloaden.

Een sterk punt aan AbiWord is zijn plugin-structuur. Via deze aparte downloads kan het programma zo extra functies krijgen, zoals importfilters voor meer obscure tekstverwerkingsprogramma's of beeldformaten. AbiWord is tevens beschikbaar voor Linux en Unix; aan een OS X-versie wordt nog gewerkt.
Windows 95/98/ME/NT/2000/XP

Hier Adrie dit is een gratis programma, doet hetzelfde als word. de download staat op ZD.NET
grts jan.
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Als ik weet welke versie word (of het completepakket office) hebt kan ik daar misschien wel een serialtje voor ritselen!
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Lady Adrie: Kladblok. Gaat naar Start-alle programma`s- bureau accessoires- kladblok. Klik rechts op kladblok- copiëren naar- bureaublad (snelkoppeling maken) klik links. Er staat dan op je beginscherm een klein pictogram. Daar één of twee keer op klikken en je ziet kladblokpagina, daar kan je een brief typen. Probeert maar eens. Gr.Gerard.
Adrie

Bericht door Adrie »

Oh,
Wat zijn jullie toch allemaal lief voor mij.
Waar heb ik dit aan verdiend?
Dacht dat ik traantjes in mijn ogen kreeg, maar het is transpiratie :lol: :lol:
xxxxx Adrie
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

test
Afbeelding
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

GEZAKT
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

Gerard

//

Bericht door Gerard »

Hij is en beetje overbelicht Arie....... :lol:


Plaats reactie