Diascanner.

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Diascanner.

Bericht door Arie Hazebroek »

Ik heb een tijdje geleden via marktplaats een apparaat gekocht voor het scannen van dia's en negatieven.
Wat ik ook probeer ik krijg dat kreng niet aan het werk.
Alles geinstalleerd maar als ik wil beginnen krijg ik de mededeling dat hij niet is aangesloten.
Heeft iemand op Kombuispraat ervaring met zo'n apparaat ?
Gr. Arie.

Afbeelding

Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Arie. Ik geef je weinig hoop, maar wil wel meedenken. Staat er een icoon op jouw bureaublad? Klik rechts-eigenschappen-algemeen- en daar staat ,,alleen lezen-verborgen" die mogen niet aangevinkt zijn. De volgende mogelijkheid is dat zo`n klein ministekkertje geen goed contact maakt, dat je in dat apparaat moet douwen om hem op de computer aan te sluiten. Dat kan je uitvogelen door alles aan te sluiten, en dan dat stekkertje voorzichtig aan te drukken en heen en weer te bewegen. De volgende mogelijkheid is dat snoer met de multimeter na te meten op breuk. De volgende mogelijkheid is dat apparaat open te maken en daar te gaan zoeken op breuk of losse contacten. De laatste mogelijkheid is, als dat kreng het nog niet doet, hem weer rap op e-bay te zetten en te verkopen.....Succesvolle groeten van Gerard. :D


Plaats reactie