Gmail

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Jos Komen (R.I.P)

Gmail

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Beste Kombuizers
Ik kan mijn gmail niet meer openen. krijg onderstaande melding:
There is a problem with this website's security certificate.
Dit doet me denken aan een probleem met Gmail zelf, ben ik de enige of ligt het toch aan mij?
Er zal na de afgelopen dagen dat ik afwezig was wel een en ander in de Inbox zitten.
All the best
Jos

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb even gevogeld en nu doettie het weer.
Jetlag?
All the best
Jos
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Hallo Jos,

Er zijn wel meer problemen met Gmail. Bij een kennis van mij verschijnt er alleen het bericht "loading"en daar blijft het dan ook bij. Bij de discussie groepen heb ik ook de nodige andere problemen gezien.
Succes ermee.

Groeten,
Harry
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Harry,

Kijk ff bij de topic "Ook zo last van "

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Mijn G-mail werkt nu overigens uitstekend, maar dit is ook een mooi alternatief. :wink:
All the best
Jos

Yahoo Mail bestaat 10 jaar en om dat te vieren heft Yahoo de beperking aan het aantal te bewaren mailberichten op. Dat is tenminste de officiele lezing. In werkelijkheid probeert Yahoo op deze manier natuurlijk de strijd met Google's Gmail vol te houden.

De Gmail opslagcapaciteit is immers circa 2,8 gigabyte. Een enorme hoeveelheid dataruimte die die meeste gebruikers nooit zullen volkrijgen, maar toch zal het aanbod van Yahoo vele "powermailers" aanspreken.

Daarbij benutten veel mensen hun Gmail mailbox ook al als backup-medium. Bijvoorbeeld door belangrijke bestanden als bijlage naar het adres te mailen.

Deze mails (met bijlage) kunnen vervolgens in mappen worden opgeslagen, en ieder moment weer worden teruggehaald naar de computer. De onbeperkte mailbox-capaciteit van Yahoo maakt grote backups mogelijk.

In mei 2007 start Yahoo met het upgraden van de mailaccounts. Na enkele maanden moeten alle Yahoo Mail gebruikers een opbeperkte opslagcapaciteit hebben.


Plaats reactie