irritante pop-up

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
ed

irritante pop-up

Bericht door ed »

Sinds kort als ik ingelogd ben op kombuispraat ontvang ik een zeer irritante pop-up van een wel bekend ring tone bedrijf.

Hoe krijg ik dit weer weg. ik kan me niet herinneren dat ik ooit eens iets goed gekeurd heb om me te laten zien. als ik de pop up blokkering op hoog zet dan kan ik vervolgens geen kombuispraat meer ontvangen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

gr Ed

Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Klopt, deze pop-up is het gevolg van de gratiz statistieken teller, die ik op verzoek van Jos weer op het forum aangebracht heb.
rinus

Bericht door rinus »

kan je die weer verwijderen is zeer storend
gr rinus
Mennojan

Bericht door Mennojan »

Dat zal niet gaan Rinus, omdat het een gratis teller is. Voor wat, hoort wat zeg maar :wink:

Ik krijg geen pop-up te zien, alleen af en toe een melding boven in beeld van IE dat er een pop-up tegen gehouden is.
ed

Bericht door ed »

inmiddels is die F****ng pop-up weer verdwenen.

gr Ed
rinus

Bericht door rinus »

was maar van korte duur ik vind het niks
richard

pop up

Bericht door richard »

heb er nog steeds last van.
heb geen belang bij joling en gordon.

groet richard
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Bericht door DennisV »

Ik ga het even met Jos en Bram bespreken.

Kunnen jullie ondertussen even op de volgende link kijken, dat zijn namelijk de statistieken die standaard door de hostingprovider bijgehouden worden.

http://www.kombuispraat.com/awstats

Deze is openbron (open source) en zonder reclame pop-up's spyware etc.

Als iedereen hiermee kan leven.......
Bob

Pop up blokkade

Bericht door Bob »

Om die stront vervelende pop-up's van Ilead te blokkeren, moet je het volgende doen.
Uiteraard werkt dit dan ook bij andere site's waar deze teller is gemonteerd. (Blauw vierkantje met een rode statistieklijn er door)

Open het bestand hosts (zonder extensie) met notepad:
win xp: Start -- Uitvoeren -- en dan de volgende code typen of plakken
Code:
notepad C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hostsZorg dat op zijn minst deze 4 regels in dat bestand staan:
Code:
127.0.0.1 localhost
127.0.0.1 Ilead.Track.It
127.0.0.1 m1.nedstatbasic.net
127.0.0.1 m1.webstats4u.comHet scriptje dat voor de popups zorgt zal dan niet meer gedownload worden en de popups zullen niet meer verschijnen.

Deze tip komt van de Nucia site

mvg

Bob
Bob

Bericht door Bob »

Beste Jos en Bram,

Het is mijn vaste overtuiging dat jullie je uiterste best doen om er een gezellig maar ook een veilige site van kombuispraat te maken. Ik heb hier al menig leuk uurtje door gebracht. Wat schetst mijn verbazing toen ik op het icoon van die vervloekte teller klikte? Tot op de seconde af wisten ze wanneer ik op Kombuispraat geweest ben. Dat is op zich niet zo erg. Wat weten zij nog meer van me zonder dat het bekend gemaakt wordt? Ik moet helaas besluiten om niet meer naar Kombuispraat te surfen. Ik wens iedereen het allerbeste en mocht die vervloekte teller verdwenen zijn, misschien wil dan iemand mij met een persoonlijk mailtje op de hoogte brengen?
Persoonlijk gerichte commentaar kan je sturen naar peters-vdputapenstaartjequicknet.nl want ik kom in afwachting van betere tijden niet meer op Kombuispraat.
Iedereen het allerbeste en hopelijk tot ziens.

mvg

Bob


Plaats reactie