download wil niet voltooien

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Plaats reactie
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

download wil niet voltooien

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Ik ben van plan Ship Simulator 2008 te kopen,maar alvorens dit te doen probeerde ik de demo te downloaden.......het groene balkje loopt helemaal vol en daar blijft het bij, niets gebeurd er verder.Vanmiddag ''FLASGET'' er bij gezet ,maar ook geen resultaat.
Mijn PC is niet de sterkste maar moet voldoende zijn.Het is een Genuine Intel X 86 family 15 Model 2 stepping 2.4 Ghz met opgefokt fisica memory nu 512 Mb, disponible 284.Memory Virtual 2GB,diponible 1.96 GB
Archief space 654 MB
Wie geeft mij raad?
Mijn internet verbinding is per telefoon lijn en maar 31 kbps bij goede verbinding, maar krijg er alles door tot heden.Groets Mart
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook

ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Download

Bericht door ferryvaneeuwen »

http://www.worthdownloading.com/downloa ... 6&id=11887

Ik heb even geprobeerd maar hier gaat het goed. De Germany Mirrors zijn erg langzaam. De USA Mirror #1 is aardig snel. Probeer die eens. Met ADSL ongeveer met 230 kb/s dus ongeveer binnen 12 minuten binnen. Het demobestand is 150 Mb/s groot dus met een telefoonmodem ben je wel even bezig!

Sommige download sites kennen de 'resume' functie niet. Deze functie zorgt ervoor dat als de verbinding op enig moment hapert - en dat gebeurt nogal eens op het internet - de site door middel van de 'resume' functie na het herstellen van de verbinding weer verder gaat met het bestand naar jouw PC te downloaden. Kent de site deze functie niet dan blijft de zaak op dat punt hangen en dat zou heel goed het symptoom met het groene balkje kunnen zijn dat jij beschreef. Er zit dan niets anders op dan het bestand opnieuw te downloaden en hopen dat het niet weer gebeurt! Omdat het bestand zo groot is en de download-tijd bij jou bijna anderhalf uur kan bedragen, is de kans groot dat dit weer kan gebeuren. Ik zal voor je duimen dat de site de 'resume' functie wel kent!

Ferry
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Hoy Ferry, bedankt voor je vlug respons. ik ben nu aan het downlaaden met SVPET (wat dat ook is) had dat hele lijstje over de kop gekeken. Aldoende leert men, ik ben de enige 'gringo' in deze randbuurt van Campinas, welliswaar een milioen 300 duizend inwoners, maar zeer zeker een van de weinige in de buurt die een toverdoos hebben, dus zoek alles zelf maar uit.Een goede verbinding vandaag 33.6 kb/s en laad 1% per 5 min. als de verbinding niet knapt, haal ik die demo wel binnen. Ik hoef erniet aan te beginnen op deze manier het hele spul te kopen en te laden, moet daarwel LAN voor inscheren, en dat is me hier te duur.Laat je morgen weten of het gelukt is, H.G Mart
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Hoy Ferry, het wil niet lukken ,kwam eenmaal tot 57% en eenmaal tot 92% in 8 en 10 uur download, toen het bericht''installer incomplete or corrupted''. Denk dat mijn server UOL(United On Line) mij onderbreekt daar mijn package 'Licht'' is. Jammer dan, heb maar een kleine instalatie voor familie gebruik,en ga nu niet meer betalen voor een speeltje te laden. Mocht iemand mij een cdtje met die demo willen sturen,graag aangenomem, kan ik tóch wat virtueel varen hier op 640 mtr boven de zee spiegel. Ik heb een copy van Flight Simulator 1998. maar vaar toch liever een stukje. Groets Mart.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Èèn brave kombuizenaar heeft mij een week of vier geleden beloofd een copy van het geheel te sturen,maar helaas tot heden niets ontvangen.De sigaar ligt klaar.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook


Plaats reactie