Hoe plaats ik een foto in het forum

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
jannuh
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 jul 2004 06:38
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Hoe plaats ik een foto in het forum

Bericht door jannuh »

Hoe plaats ik een foto in het forum:

Afbeelding

Maar hoe plaats je je eigen foto's op het web?
Meer mogelijkheden zijn er om aan ruimtete komen waarop je je eigen foto's kwijt kunt; meestal heb je bij je eigen internet provider al plaats, de ene provider noemt het een homepage, de ander zegt er webspace tegen.

De gegevens om hier door middel van ftp op in te loggen dien je van je eigen internet provider te krijgen, meestal een inlog-naam en password.
Hoe dat nu met FTP verder moet heb ik in een aparte pagina aangegeven,
nl. hier: http://80.126.138.173/kompjoeter-abc/tcmd.htm


Edit 26/07:
Heb inmiddels o.a. bij MSN Groups gekeken, vindt de methode om plaatjes er naar toe te sturen en de manier zoals MSN ze opslaat (zeer lang adres voor elk plaatje) niet echt geschikt voor een beginner.

Bij 50Megs.com kan je plaatjes niet linken, dus valt ook af.

Zou de forumleden die net beginnen om plaatjes op het forum te zetten toch aanraden om bij je eigen provider de ruimte te gebruiken.
Het adres (url)wordt in dat geval namelijk veel eenvoudiger, zoiets als: http://members.home.nl/kombuis/foto1.jpg
gr., jannuh
------------
NL Maritiem Forum Archief

Gast

Bericht door Gast »

Hoi Jannuh

Perfect zoals je het uitlegt,geen gelul met moeilijke it spreuken gewoon op z'n jan boere fluitje.
is een hulp denk voor een ieder die hier problemen mee heeft.

nogmaals bedankt voor de simpele uitleg ik denk dat de meeste van de forum gasten hier wel vooruit mee kunnen.
John Vrijdag

Bericht door John Vrijdag »

Afbeelding
Is er een mogelijkheid om de zaak te centeren??
Gr.John
jannuh
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 jul 2004 06:38
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Bericht door jannuh »

Hoi John,

Kort antwoord: Nee

Trouwens jouw seinsleutel gaat wel erg rap :D
gr., jannuh
------------
NL Maritiem Forum Archief
John Vrijdag

Bericht door John Vrijdag »

Jannuh, Wees maar blij dat er geen geluid bij zit :oops:
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

AAAAAAA ong 16 wpm ?.................................Afbeelding
John Vrijdag

Bericht door John Vrijdag »

Afbeelding

Weer een ander soort Leo
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Hallo John,

welkom op het nieuwe forum !

Het is voor mij ook wennen, ik dacht daarnet: "even kijken of er nog een reactie op mijn berichtje is", maar ik had niet in de gaten dat het onder helpdesk stond. Toch nog goedgekomen na een minuutje zoeken.
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Afbeelding

groetjes ruud
PS. Dit is gelukt!!!!!
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik heb gemerkt dat als een tekstregel onder een foto te lang is, dit ook het z.g. schuiven veroorzaakt.
Dat kun je met wijzigen veranderen, als je het te lange gedeelte met de knop enter gewoon een regel lager zet.
Ik heb het al bij diverse onderwerpen veranderd, de tekst ziet er als je wijzigt een beetje krom uit, maar op het forum zelf staat het goed.
Handig hé? zo'n nieuw forum.

Maar we wennen er wel aan.
Je kunt zelf altijd je eigen berichten wijzigen.
Het natuurlijk niet al te dol maken, want dan slaan de reacties daaronder natuurlijk weer nergens op.
Elk Voordeel hept ze Nadeel.
All the best
Jos


Plaats reactie