Windows 10

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3111
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Windows 10

Bericht door rspeur »

Joost, misschien een schrale troost, maar toch. Voor ik in de gaten kreeg dat 10 ruzie had met mijn scanner en voordat ik doorhad dat foto's importeren ook problemen opleverde (en voordat ik de zaak er afkieperde dus), heb ik die resizer bekeken. ik kon, omdat het bij mij in feite om een "upgrade" ging, mijn picture manager blijven gebruiken, maar ik kreeg de indruk dat het nieuwe systeem heel veel lijkt op picture manager. De schermen lopen een beetje anders, maar ik achtte de kans dat het me makkelijk zou vallen groot.
Maar natuurlijk praat ik vanuit mijn geheugen, mogelijk heb je er geen bal aan.
Succes,
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape

Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: Windows 10

Bericht door Joost.R »

René en Cornelis..
Bedankt voor de info.

Grt Joost
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10556
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Windows 10

Bericht door jdbvos »

Mochten er mensen zijn die toch iets meer willen weten van hun pc-systeem: deze ex-hobbyist maakt echt hele mooie handboekjes....
Ik denk dat er -voor diegenen die dat toch prefereren- ook nog wel Win7 en Win8x boekjes over zijn....
Kijkt hier !
Oost, west...ook best
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Windows 10

Bericht door Bob R.I.P. »

Weet iemand een methode om die vervelende tingel als er een mededeling komt van Windows 10 het zwijgen op te leggen. Luidspreker afknijpen is niet de bedoeling.

Windows 10 gedownload. Wel weer wennen. Werd wel bij Kombuispraat er uit gegooid. Gelukkig viste Jos me op en hees me aan boord. Het is toch weer van dit is leuk en dat moet je aardig vinden. Waarom mag ik het zelf niet leuk vinden of anders doen dan Bill Gates wil?

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
TBH
Berichten: 104
Lid geworden op: 12 jun 2009 23:46
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Re: Windows 10

Bericht door TBH »

Klik met je rechtermuisknop op start, kies 'Configuratiescherm'. je krijgt nu je 'oude' win7/win8 configuratie scherm.
Indien rechtsboven weergeven: Categorie, klik op 'Hardware en geluiden', kies 'Geluid', kies 'Systeemgeluiden wijzigen'.
Indien rechtsboven weergeven: Grote pictogrammen, klik op 'Geluid', ga naar tab geluiden.
Indien rechtsboven weergeven: Kleine pictogrammen, klik op 'Geluid', ga naar tab geluiden.

Elk onderdeel heeft zijn eigen geluid indien er een speaker teken voor de tekst staat.
Je kunt per onderdeel onderin het soort geluid kiezen, als je kiest voor 'Geen' krijg je geen melding en speaker teken verdwijnt.

zoek vooral bij melding of kennisgeving van systeem.

Succes,

Thomas
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Windows 10

Bericht door Bob R.I.P. »

Bedankt Thomas, al het kabaal heb ik nu uitgeschakeld. Ik schrok me elke keer rot.

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Martinus
Berichten: 1003
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: Windows 10

Bericht door Martinus »

test
Jaap van Dorp
Berichten: 699
Lid geworden op: 26 mar 2005 15:26
Locatie: Brookfield, Connecticut, USA

Re: Windows 10

Bericht door Jaap van Dorp »

een hoop instellingen kunnen gevonden worden door de windows knop en X tegelijk in te drukken.
Martinus
Berichten: 1003
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: Windows 10

Bericht door Martinus »

Steeds als ik een bericht probeer te plaatsen moet ik opnieuw inloggen en ben ik het bericht kwijt.
Martinus
Berichten: 1003
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: Windows 10

Bericht door Martinus »

Behalve heel soms dan...


Plaats reactie