Bericht wijzigen / aanvullen.
-
Bericht wijzigen / aanvullen.
Vanmiddag heb ik een bericht geplaatst en wilde na plaatsing nog een foto toevoegen. In het verleden heb ik dit meermaals gedaan, maar vanmiddag kon deze optie niet meer vinden. Ik zal wel iets fout doen. Bij dit topic zie ik dat "pennetje" wel staan !
Grt.
Klaas
Grt.
Klaas
Re: Bericht wijzigen / aanvullen.
Hoi Klaas,
De instellingen zijn daarvoor gewijzigd. Je hebt nu (ik denk) 10 minuten om je bericht zelf aan te passen. Je kunt later via het uitroep teken wel het bericht laten aanpassen door Jos en/of Jinny.
De instellingen zijn daarvoor gewijzigd. Je hebt nu (ik denk) 10 minuten om je bericht zelf aan te passen. Je kunt later via het uitroep teken wel het bericht laten aanpassen door Jos en/of Jinny.
Groeten Jeroen
- Jos Linders
Je kan je bericht ook niet meer zelf aanpassen als er door een ander op is gereageerd.
Groetjes, Jos Linders.
Groetjes, Jos Linders.
-
Jos, bedankt. Dat laatste wist ik. Ik wilde nog een foto bijplaatsen, maar die had ik even niet paraat. Ik zal het in het vervolg beter organiseren.
Dank u voor de uitleg.
Grt.
Klaas.
Dank u voor de uitleg.
Grt.
Klaas.
Klaas, anders zet je de foto eronder in een nieuw bericht met de melding of een van ons het even in het oorspronkelijke bericht wil bijvoegen.
Dan komt het vanzelf op de plek.
Dan komt het vanzelf op de plek.
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
-
Jinny, bedankt. Dat is een goed idee.
Grt.
Klaas