FEYENOORD

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Jos Komen (R.I.P)

Re: FEYENOORD

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jan,
het is algemeen bekend dat ik geen Feyenoordsupporter ben, maar dit vind ik echt absurd.
Een stelletje overbetaalde pubers die nog geen deuk in een pakkie boter hebben geschoten stemmen zomaar de trainer weg en de direktie staat erbij en kijkt ernaar. :roll:
Feyenoord met die mooie kuip en zijn trouwe aanhang hoort erbij om als topclub verslagen te worden door Ajax, maar op deze manier is het niet leuk meer. :wink:
All the best
Jos

Gebruikersavatar
Jan Sprong
Berichten: 1547
Lid geworden op: 02 aug 2004 19:45
Locatie: Hoorn

Re: FEYENOORD

Bericht door Jan Sprong »

Hoi Jos,

In het AD van gisteren staat een groot verhaal dat ze nu met van Geel verder moeten end at hij nu echt de baas moet gaan spelen.
Ik ben toch wel benieuwd hoe het allemaal verder gaat met die gassies,zoals W v H altijd zegt.Want de trainerstaf was het ééns met de weg die gegaan moest worden en nu gaan ze de zelfde koers varen die Been uitgezet had,kan toch niet goed gaan ,lijk me.
Maar we blijven hopen en misschien komen er toch weer echte duels tussen Ajax en Feijenoord,al zal dat wel lang duren.

Nog een fijne dag,

Jan
Jos Komen (R.I.P)

Re: FEYENOORD

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jan,
Welke zichzelf respecterende trainer zou nu nog met deze gassies willen werken?
Ik denk dat de supporters ook niet gecharmeerd zullen zijn van die gassies, want Been had toch wel een zekere status bij het legioen.
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: FEYENOORD

Bericht door Allen »

X
Grtn @Allen
Ruud (R.I.P.)

Re: FEYENOORD

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Koeman[Ronald] nieuwe trainer van Feyenoord :?: ,ach het heeft één voordeel het station ligt voor het stadion,en er zal best wel weer een treintje langskomen,waar hij absoluut moet opstappen. :wink: :-D :lol:
Joop Kieviet (RIP)

Re: FEYENOORD

Bericht door Joop Kieviet (RIP) »

Dat komt mooi uit :-D , nu zijn de mogelijkheden aanwezig om de sterren te laten groeien om in het volgende seizoen kampioen te kunnen worden van de Jupiler league :lol: .
Gr. Joop
Gebruikersavatar
Otter
Berichten: 554
Lid geworden op: 26 nov 2010 17:31

Re: FEYENOORD

Bericht door Otter »

De supporters zijn volgens mij tevreden,overal waar TE voor staat is niet goed behalve TEVREDENl
Wie onder weg is, vorderd
louie vermaire
Berichten: 325
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:33
Locatie: Warmenhuizen

Re: FEYENOORD

Bericht door louie vermaire »

Wat een pracht,grandioos,schitterend,Vechtlust om tewillen winnen.Dat is Rotterdam.Vanaf 1958 kom ik in de kuip,enkel daar nergens anders.Moet wel zeggen dat ik de laatste vier jaar niet zoveel meer naar toe gaat.tussen de vijf en tien westrijden.En die miljoenen,kunnen goed gebruiken voor de jeugd op leiding.Je ziet maar afgelopen seizoen.Nogmaals wens ik iedereen die van F.eijnoord houdt,het aller beste toe. Met Vriendelijke Groet.louie vermaire
Jos Komen (R.I.P)

Re: FEYENOORD

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik was vandaag ook voor Feyenoord, Louie. :)
Ik ben ook blij dat Jordy Clasie zich zo goed ontwikkeld heeft, hij is namelijk afkomstig van EDO uit Haarlem, mijn ouwe cluppie. :-D
Met PSV heb ik helemaal niets.
Ruud (R.I.P.)

Re: FEYENOORD

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Hulde :!: :!: :!:
Ook hier gisteren voor Feyenoord,en ook ik heb niets met PSV,en heb genoten samen met m'n buurman, die 1000% Feyenoorder en Rotterdammer is, en wat een genot om ruim 30.000 mensen te zien in de Kuip,om hun club te bedanken met dit geweldige resultaat,wat moet dat worden als zij kampioen worden?
Succes in de vooronde CL, met een beetje geluk,samen met Ajax de CL in, oude tijden herleven. :wink:


Plaats reactie