sc-Heerenveen.

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Ger.

Ik heb gisteren weinig meegekregen van het voetballen heb wel gezien dat die scheidsrechter daar in Rusland de enige was zonder mayo of zoiets,te gek voor woorden om met die temperatuur te gaan voetballen maar ze hebben gewonnen en dat is het belangrijkste denk trouwens niet dat PSV verder komt als Lille met een veredelt belftal voetbalde.Ik had gisteren ST-Piter biljarten piter is de verdwaalde broer van klaas en die komt elk jaar nog trouw in Grou :lol: Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.

Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

Hoi Bob,
Was me dat gisteravond even een dikke afknapper tegen Roda JC.
Ron had zijn soldaten niet goed staan :evil: , Bas had gelijk vanaf het begin
in de spits moeten staan.
En wat dacht je van FC Groningen, was ook een afgang. :mrgreen:
De wedstrijden van FC Zwolle tegen de Noordelijken komt steeds dichterbij. :-D :lol:

M.v.g. Bertus
Bud

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bud »

Goh Boots,das balen joh,inderdaad heeft Bertus 'n punt,met Bas er meteen bij is het een ander verhaal; dan staat hij niet strak als een overspannen veer, en dat is zeker minder belastend EN om hem een eerlijke kans te geven, vind ik !! Verder had hij ontzettend veel pech dat ie op de lat lelt en word een 100 pct penalty onthouden ! Het scheidscorps maakt elke week mogelijk cruciale fouten en altijd in 't nadeel van ,,mindere,, clubs lijkt 't wel !!Je zult 'n klote avond hebben gehad boots en koud zal u het niet hebben gehad denk ik als je opgewonden raakt door onrecht,maar thuis moeten de boys wel proberen met meer inzet erop te gaan en Ron gooi Bas er nu eens meteen in en laat 'm dat maandag al weten ,zodat hij wat rustiger in z'n vel zit, dan komt het scoren wel goed !!Dat is hij niet ineens afgeleerd !!! Assaidi en Narsing bevoorraden hem wel ,en dan kun je na 'n uur weleens 'n publiekswissel ,,nodig,,hebben en is alle druk eraf !! M.v. gr. Ger .
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus en Ger.
Sorry voor het late antwoord maar ik ben door de week nog aan het werk en baalde nog van afgelopen zaterdag.Bertus ik denk dat je een beetje in de war bent met Roda want die speelde tegen Groningen Heerenveen speelde tegen AZ en tegen de scheidsrechter.Het valt idd steeds meer op dat de scheidsrechters tegen de lager geklasseerde ploegen fluiten,kijk maar naar PSV-NAC Gudelje krijgt rood terwijl Toivonen de aanstichter is knap waardeloos.Wij zitten op de tribune ook steeds meer er van te kijken dat Ron,Bas nooit eens van het begin laat spelen je zou toch zeggen dat zo'n jongen zich wil laten gelden ik vind persoonlijk Victor Elm geen spits,dat is een echte middenvelder Het wordt zondag of zaterdag ook geen makje ze moeten tegen Willem2 en die vecht ook voor z'n laatste kans maar aangezien de onderlinge kwaliteit van de spelers van Heerenveen toch een stukje hoger is dan Willem2 verwacht ik dat ze wel 3 points meenemen naar huis 8) Het valt me trouwens op dat zich op het SMN forum steeds oudere ex varensgezellen zich melden een goeie zaak.Ik stop er nu mee want om half acht gaat het wekkertje weer.
Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo allemaal.

Vandaag met dit rotweer mag m'n clubje het weer proberen nu tegen hekkesluiter Willem2.
Ik hoop dat we [jammer voor W2] met drie punten weer uit Tilburg vertrekken,in ieder geval mag Bas Dost nu in de basis beginnen en nu maar hopen dat hij het waar gaat maken, waarom Ajakkes hem zo graag wou hebben ik heb er in ieder geval hoop in,maar dat heb ik meestal wel alléén komt het de laaatste tijd niet zo vaak meer uit :twisted:.Ook ben ik benieuwd hoe het gaat verlopen tussen PSV en AJAX ik schat het in op een gelijk spelletje alhoewel Sulemani eindelijk begint te voetballen en dus ook begint te scoren.Voor de rest een ieder een fijn weekend.

Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Joost.R »

WILLEM II--HEERENVEEN 4-3..

Sinds Kapitein Riemer van der Velde niet meer achter het stuurwiel staat vaart het schip Heerenveen
een zwalkende koers. Tijd voor meester Ron Jans om voor een andere klas te gaan staan :idea: :?:
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

Joost.R schreef:WILLEM II--HEERENVEEN 4-3..

Tijd voor meester Ron Jans om voor een andere klas te gaan staan :idea: :?:
Hallo Joost,
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken :roll: , maar je wou me toch niet zeggen dat het aan
Ron Jans ligt hè :?: . Ik ben het wel met je eens wat betreft Riemer.

En om Bob een hart onder de riem te steken [ het komt wel weer goed met Heerenveen jongen :!: . ]

M.v.g. Bertus.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Goede morgen.

Ik heb gisteren met verbijstering naar een voetbalwedstrijd zitten kijken met twee gezichten de eerste helft H-Veen oppermachtig tweede helft W2 met stijdlust stukken beter.
M'n ploegje liet zich gewillig naar de slachtbank brengen,dat ze kunnen voetballen staat buiten kijf maar dat ze bij een beetje druk van de tegenstander als een stelletje zombies over het veld sjokken kan ik met m'n hoofd niet bij.In deze ploeg zit geen leider die de boel bij de hand neemt daar kan Ron ook niets aan doen,je ziet een stelletje egotrippers die de ander de bal niet gunnen maar voor eigen succes gaan waardeloze instelling.Het is idd sinds Riemer er niet meer direkt bij betrokken is, er niet beter op geworden als je in tijd van drie jaar van een super gezonde club naar beneden klapt is er structuéél iets goed fout gegaan.Maar dat zullen wij als simpele zielen wel niet goed zien zo ik heb gezegt :evil: :twisted: misschien moeten we zelf de voetbaschoenen maar weer aan doen :wink:

Groetjes Bob.V.
We hadden wel verloren maar er was wel strijd.
We hadden wel verloren maar er was wel strijd.
Neder Weser 1967.jpg (481.26 KiB) 3215 keer bekeken
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Gebruikersavatar
wil
Berichten: 297
Lid geworden op: 05 nov 2004 20:46
Locatie: tilburg

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door wil »

jammer voor heerenveen maar ook ik snap er niet veel meer van die 2 gezichten de eerste helft gaf ik geen cent meer voor willem 2 wat speelde ze slap en slecht ,
de tweede helft wist je niet wat je zag en werd er heerenveen een beetje mee overrompeld .
was wel genieten voor een willem 2 er ,
dus blijft het nog een beetje spannend hier in tilburg . :mrgreen:
waar een wil is is een weg en wil wil wel
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Wil

Gefeliciteerd jullie kunnen de punten best gebruiken en naar aanleiding van de tweede helft was het ook dik verdient.
Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.


Plaats reactie