sc-Heerenveen.

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus.
Ik ben in ieder geval nog blij met een punt word zo langzamerhand kotsmisselijk van het geweldige scheidsrechterskorps maar ja ze fluiten niet voor niks niet op een wk of ek.
Voor de rest heeft Heerenveen het toch echt aan zich zelf te danken ze voeren de acties veel te ver door het lijkt wel of niemand durft te schieten en moet de goal van een verdediger komen.
Ja jammer van Zwolle maar ze hebben nog een marge van 7 punten op de nummer 2 we moeten de moed er maar in houden Bertus en hopen dat het goedkomt.

Groetjes Bob.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.

Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

Hallo Bob V.
Nou het was hier gisteravond weer mooi KMP [ als je begrijpt wat ik bedoel ] :cry:
Er waren weer volop kansen, maar ze prikken ze er niet in. :evil:
Met nog maar 5 punten voorsprong in nog 6 wedstrijden te spelen wordt het wel
billenknijperij, en dat RKC blijft maar winnen :evil:

Nu maar afwachten wat Heerenveen doet vanavond in Almelo.[ wordt ook geen makkie ]
SUCCES!!!

Groeten,
Bertus.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus.
Ik weet niet meer wat ik er van moet denken één ding weet ik nu echter wel dit is een seizoen om gauw te vergeten,en maar hopen op een beter seizoen volgend jaar.Ik hoop echt voor zwolle dat ze de laatste wedstrijden weer op hun oude niveau komen maar het is een voetbalwet dat elke club van de koploper wil winnen en daar moet je dus ook mee om kunnen gaan.Ik ga mezelf na deze dramatische wedstrijd tegen Heracles maar bezatten 8) kan het toch niet meer terug draaien,ik ga nu mijn positieve instelling op FC Zwolle zetten maak ik toch nog een oud SMNer gelukkig hoop ik. :P

Groetjes Bob.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

b-bootsman schreef:..,ik ga nu mijn positieve instelling op FC Zwolle zetten maak ik toch nog een oud SMNer gelukkig hoop ik. :P

Groetjes Bob.
Hallo Bob V.
Wat moet ik over Heracles- Heerenveen nou nog zeggen, hier heb ik geen woorden meer voor.
Maar Bob kijk uit wat je doet met FC Zwolle.[ zie mijn spreekwoord van een paar weken terug ].
Er zullen heus wel weer betere tijden aanbreken voor Heerenveen, [hoop ik]. [als Riemer weer terug komt ]
Prettige dag, en blijven lachen. :lol: :lol: :lol:

Groeten,
Bertus.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Goedemorgen Bertus.

Het zonnetje schijnt vandaag uitbundig dus we zien weer vrolijke gezichten,zo metéén maar een lekker stukje fietsen.Volgens mij is Riemer al weer bezig bij Heerenveen als scout maar hij mag voor mij weer meer op de voorgrond treden en er voor gaan zorgen dat de neuzen één kant op gaan staan en we dan van een team mogen gaan spreken dat er nog voor wil gaan.

Groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

b-bootsman schreef:.Het zonnetje schijnt vandaag uitbundig .Groetjes Bob.V.
Hallo Bob V.
Vandaag hier ook, maar niet voor onze FC, wat een stelletje klojo's gisteren
tegen Telstar. [ kansen genoeg gehad ].
Herinner je mijn uitspraak nog. [ Juich nooit...............], en dat RKC wint
weer in de laatste minuut. K.M.P.
Wens je vanavond veel succes met Heerenveen - Exelsior.

M.v.g. Bertus.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus.

Ja ik heb het gisteren gelezen van de FC de laatste 5 wedstrijden niet meer de kansen afmaken die er in de voorgaande wedstrijden wel ingingen ontzettend jammer misschien toch de druk :( Het zou toch wel leuk zijn om eens een andere club te zien promoveren dan altijd maar dat heen en weerbootje zoals een RKC of Volendam,ik had gisteren ook dat van Sparta-RKC gehoord idd in de laatste minuut de winnende voor jullie concurrent jammer maar helaas het is niet anders.Over vanavond ben ik wel positief gestemd ze moeten nu toch echt maar eens laten zien waarom ze een riant salaris hebben,die Dost moet eindelijk maar weer eens gaan scoren
Ik hoop vanavond weer eens glimlachend thuis te komen van het stadion.ps even off topic heb gisteren toch ook maar die jubileum uitgave van het 100 jarige bestaan van de SMN gekocht ondanks dat hij al op het Forum stond.

Hartelijke groetjes Bob.V.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

b-bootsman schreef:..ps even off topic heb gisteren toch ook maar die jubileum uitgave van het 100 jarige bestaan van de SMN gekocht ondanks dat hij al op het Forum stond.

Hartelijke groetjes Bob.V.
Hallo Bob V.

Waar heb je het boek gekocht :?: , en heeft het een ISBN nummer :?: .

Bertus.
Gebruikersavatar
b-bootsman
Berichten: 4995
Lid geworden op: 21 aug 2010 12:57

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door b-bootsman »

Hallo Bertus.

Ik heb het boek gekocht bij nautiek.nl.
Het heeft geen isbn nummer het is uitgegeven door uitgeverij C de Boer jr n.v te Hilversum.Ik ga me maar bezatten kom morgen wel terug met commentaar op de super wedstrijd van vanavond.

Groetjes Bob.
Hij die kan en niet kent
is een praktische vent
Hij die kent en niet kan
is een theoretische man.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: sc-Heerenveen.

Bericht door Bertus. »

Hallo Bob V.

Heb je de kater al verwerkt :( .
Wij zitten met onze club wel in de hoek waar de klappen vallen hè.
Het is toch van de zotte wat er met Heerenveen en Zwolle gebeurd :!: :evil:
De tijd van Riemer, Foppe, en Gert Jan komt voorlopig niet meer terug,zolang dat
stelletje koekebakkers er blijft zitten.
Ik vond het geweldig goed van de ovatie die Roorda kreeg van de Friese Supporters .
Maar laten wij maar hopen op betere tijden.

M.v.g. Bertus.


Plaats reactie