Motorfietsenhoekie

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Lemans

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door Lemans »

ja, die heb ik ook, een LMII maar met stuchi-kuip. 24 jaar mee rond gereden maar als je veel met een duo-passagier rijdt wordt dat uiteindelijk wel wat zwaar in de schouders. stuurt wel perfect. staat nu achterin de schuur.
dus samen met de duo een nieuwe uitgezocht en hij vond geel/zwart/rood wel op het visje Nemo lijken, vandaar
geen seconde spijt, stuurt veel lichter en makkelijker, voldoende vermogen en te weinig grondspeling

jdbvos
Contacteer:

Re: Motorfietsenhoekie

Bericht door jdbvos »

Muh zwager rijdt (oa) al jaren een LeMans....
Die vroeg me ooit of ik ook een tekening/aquarel van 'een motor' kon maken...
Ik druk bezig, en vond een foto van een mooie scheepsmotor, en vroeg "...vind je van deze..."
Hij keek me verwilderd aan, wees naar z'n goezie (hij heet Jaap, dus ik noem het GoezieJack):"Nee joh ! Die motor !"
Nou was dat in de tijd dat ik dat 'gedoe' net weer had opgepikt, en eigenlijk de gebruikelijke (zoals muh vechtgenote zegt) "..bootjes...altijd maar bootjes..." maakte, ik het toch maar heb geprobeerd (A3-formaat). Hangt alweer jaren bij hem aan de muur...
Bijlagen
Moto Guzzi Aquarel1 .jpg
Moto Guzzi Aquarel1 .jpg (207.42 KiB) 113 keer bekeken
Oost, west...ook best

Plaats reactie