De moppenhoek

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: De moppenhoek van Kees Bloemkool

Bericht door hrobbers »

Er werd vanacht om 2.30 uur aangebelt door de buurman, die zei dat hij niet kon slapen door de herrie in de buurt.
De buurman had geluk dat ik nog niet sliep want ik was aan het oefenen op mijn drumstel

:roll:

Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: De moppenhoek van Kees Bloemkool

Bericht door hrobbers »

Afbeelding
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: De moppenhoek van Kees Bloemkool

Bericht door Bob R.I.P. »

Oppassen dat je niet op je duim slaat. Dat doet vedomde zeer.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
renirie
Berichten: 383
Lid geworden op: 20 jan 2008 18:51
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Re: De moppenhoek van Kees Bloemkool

Bericht door renirie »

Is dat voor tandsteen te verwijderen?
keep on ringing the bells
Jaap v D

Re: De moppenhoek van Kees Bloemkool

Bericht door Jaap v D »

.nee ,hij wil een spleetje tussen z,n tanden i.v.b. met zijn zangcariére :mrgreen:

grts Jaap
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10557
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: De moppenhoek van Kees Bloemkool

Bericht door jdbvos »

...een halal-tandarts ! :lol:
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
draadman
Berichten: 44
Lid geworden op: 29 feb 2008 17:56
Locatie: burgerbrug
Contacteer:

Re: De moppenhoek van Kees Bloemkool

Bericht door draadman »

De historie van het schortje

Ik geloof niet dat onze kinderen nog weten wat een schortje is.

Het voornaamste gebruik van Oma's schortje was, om haar jurk te

beschermen,omdat ze er maar een paar had.

Maar ook omdat het makkelijker was, om een schortje te wassen in plaats van een jurk.

Ze gebruikte het schortje ook als pannenlap,om de pannen van de kachel of uit de oven te halen.

Het diende ook om de tranen en vuile neus van de kinderen af te vegen !

En als ze de eieren uit het kippenhok ging halen,was het schortje ook heel handig om de eieren te dragen.

Als er visite kwam konden haar verlegen kinderen onder haar schortje schuilen.

En als het koud was kon ze haar armen er indraaien en opwarmen.

Het was ook heel geschikt om de menige zweetdruppeltjes af te vegen,als ze gebukt stond over de kachel,met koken.

Hout voor de kachel werd ook in het schortje binnen gebracht.

Uit de tuin droeg ze allerhande soorten groente naar binnen,

En als de erwten gedopt waren gingen de schillen in het schortje.

In de herfst werd het schortje gebruikt om de appels op te rapen die onder de bomen lagen.

Als oma onverwachts visite aan zag komen, je stond er van te kijken,hoeveel meubeltjes dat ouwe schortje nog kon stoffen, in een paar seconden.

Als het eten klaar was ging ze naar buiten en zwaaide met haar schortje, dan wist iedereen dat het tijd was om binnen te komen.

Het zal nog lang duren,voordat iemand uitgevonden heeft, wat voor zoveel doelen gebruikt kan worden, zoals het schortje!

Stuur dit door naar je vrienden die het verhaal nog kennen

van OMA's schortje.

---------

Vergeet niet ! In deze tijd, zouden wij er gek van worden,te weten hoeveel bacteriën er in dat schortje zaten .


Toch heb ik er nooit wat aan overgehouden…
of toch ?
Liefde ?
Een dag niet op de kraan is een dag geen fun
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: De moppenhoek van Kees Bloemkool

Bericht door Bertus. »


Een mooi meisje heeft een vaginaal probleem. Ze ruikt naar uien.
Ze gaat naar de gynaecoloog om zich te laten onderzoeken en vertelt dat ze hier erg mee zit !

Steeds op het moment dat ze met een vriend tot een intiemer moment komt haakt die af.

Elke vriend gaat er van lopen. De dokter onderzoekt haar, neemt ook een uitstrijkje en laat dit in het labo onderzoeken.

Uiteindelijk wordt er niets gevonden.

Het arme kind blijft zitten met haar "intieme uien-aroma".

Ze geraakt gedeprimeerd, krijgt de ene ontgoocheling na de andere, gaat met vrienden niet meer uit enz.

Op een bepaald moment krijgt ze er toch weer moed in en duikt weer in het uitgaansleven.

Tijdens een receptie ontmoet ze een mooie man.

Die man ziet dat mooie meisje ook wel zitten en zegt tegen haar: "Zeg, we gaan hier toch onze tijd niet verdoen. Ik stel voor dat we samen iets gaan eten."

Zo gezegd zo gedaan.

Ze bestellen een lekker menu, zij eet smakelijk, maar hij laat 80% op zijn bord liggen.

Het meisje vraagt wat er scheelt, waarop hij antwoordt:

"Het smaakt me niet, eigenlijk nooit - door een lichamelijke afwijking heb ik geen reuk-, noch smaakzin."

Het kind kan haar oren niet geloven en denkt bij zichzelf: "Dat is DE man, die MOET ik hebben!"

Daarop zegt zij: "Zeg we gaan hier toch onze tijd niet verdoen. Ik stel voor dat we naar mijn appartementje gaan en dat we ons daar wat amuseren."

Zo gezegd zo gedaan... Ze trekken naar haar slaapkamer, duiken in bed en beginnen te froemelen.

Hij doet haar behaatje uit, het slipje volgt al vlug. Dan trekt zij zijn slip uit.

Beiden liggen poedelnaakt in bed.
De man duikt onder lakens... en steekt zijn hoofd tussen haar benen.

Maar plotseling springt hij terug boven de lakens en hapt hevig naar lucht.

Zij denkt bij zichzelf: "Het is toch weer niet waar he!"

De man duikt terug onder de lakens.

En woeps... plotseling zijn hoofd terug boven de lakens.

Daarop vraagt ze aan hem: "Zeg, wat heb je nu toch?"

"Ik weet het niet", zegt de man, "maar telkens als ik mijn hoofd onder de lakens steek, beginnen mijn ogen te tranen!

Bertus
aad overweg

Re: De moppenhoek van Kees Bloemkool

Bericht door aad overweg »

In het circus.



In het circus wordt het wilde dierennummer gedaan door een aantrekkelijke goed geproportioneerde jonge vrouw, slechts gekleed in een minuscuul strak tijgervelletje.

Deze dompteuse kan met haar zweepje de leeuwen de mooiste kunstjes laten doen.

Aan het eind van de voorstelling krijgt ze een staande ovatie.
Vervolgens stuurt ze alle leeuwen de kooi uit behalve het grootste mannetje.
Het publiek gaat weer zitten.


Ze werpt haar zweepje weg, loopt naar de leeuw en opent de enorme muil.
Vervolgens trekt ze haar tijgervelletje opzij, legt een van haar mooie borsten in de muil van de leeuw en steekt beide armen omhoog.
Het publiek houdt de adem in; stel je voor dat de leeuw schrikt.

Na enige tijd stopt ze haar borst weer in haar kledingstuk en krijgt wederom een staande ovatie, nu nog luider en langer.

Na het applaus neemt ze de microfoon en vraagt aan het publiek of er iemand is die deze stunt ook zou willen doen.
Iedereen gaat zwijgend zitten en kijkt vragend zijn buren aan.

Na enige tijd is er wat gestommel boven op de tribune en komt er een oud kaal mannetje met een stok moeizaam naar beneden gelopen.
Eenmaal beneden in de kooi vraagt zij hem lachend of hij de vraag wel gehoord heeft.
'Jazeker,' zegt hij, 'ik wil het graag proberen,

maar ik weet niet of ik mijn mond zo ver open krijg
:lol: :lol: :lol: :lol:
deventer05

Re: De moppenhoek van Kees Bloemkool

Bericht door deventer05 »

Piloot doet zijn gebruikelijke mededelingen aan de passagiers.

"Goedemiddag dames en heren. Mijn naam is Bloemkool en ik ben uw captain. We vliegen thans op 8000 voet, met een snelheid van bijna 800 km per uur. De buitentemperatuur is blablabla...... Ik wens u verder een plezierige vlucht."

Hij vergeet dan de microfoon uit te schakelen en de passagiers horen nog net:

"..., zo, en nu ga ik eerste mijn handen even wassen, en dan ga ik die stewardess daar achterin es een goeie beurt geven".

De stewardess in kwestie hoort het ook, is not amused en rent witheet door het gangpad richting cockpit.

Een oud mannetje op de voorste rij tikt haar even aan en zegt: "doet u maar kalm aan juffrouw, hij moet eerst zijn handen nog wassen! "


Plaats reactie