Alle Oldtimers [No ships]
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Tuurlijk Jinny, maar er zit wel een RR Merlin in misschien wel uit een Spitfire.
Adri
Adri
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Dat had ik ook wel begrepen, maar daar wordt het voertuig niet mooier van...
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Voel mij 'n beetje tolderig, iets wonderlijks, (hoe wordt je kinds) nou heel gewoon, via Microsoft!
De vijf/zes voorbijgaande maanden ben ik aan het tobben geweest met m'n PC. Steun van hulptroepen,
was onmogelijk, wegens het bibberen van onze Aarde. Met een boel kapsones, beetje lef, ging alles op de
Oost-helling. Het slopen ging perfect, volgens de regels, mocht ik alles zelf doen, zonder leeftijd-beperking.
Om groFe fuoten, te voor komen, werden alle ingewanden, netjes soort bij soort, in sorteerdoosjes opgeslagen1
Hield wel mijn hoofd koel, en dat andere gespuis buiten, de deur. Het lijstje met aantekeningen, werd een stevige
keukenrol..... Totdat de stroom er weer op gezet kon worden.
Op verzoek van Geepin, het te pas doen in mijn nieuwe jaargetijde. Vond ik prima.
Ik had de moed deed het radicaal, geen knal, geen sluiting, alleen het vertrouwde gezoem, werkelijk 'n mooi
strak beeld, met het vakje ,,wachtwoord vermelden" !! Ook dat werd netjes uitgevoerd....
Werd niet bevestigd, wel de strenge vraag; U bent te jong; voor deze handeling, wilt u uw ouders, er bij betrekken. Dat zij aansprakelijk zijn en toestemming moeten geven...…..
Tom Poes en Ollie B. Bommel (Het land v/d Blikkenmannen) geloven het ook niet?
Vrgr. Geep.
De vijf/zes voorbijgaande maanden ben ik aan het tobben geweest met m'n PC. Steun van hulptroepen,
was onmogelijk, wegens het bibberen van onze Aarde. Met een boel kapsones, beetje lef, ging alles op de
Oost-helling. Het slopen ging perfect, volgens de regels, mocht ik alles zelf doen, zonder leeftijd-beperking.
Om groFe fuoten, te voor komen, werden alle ingewanden, netjes soort bij soort, in sorteerdoosjes opgeslagen1
Hield wel mijn hoofd koel, en dat andere gespuis buiten, de deur. Het lijstje met aantekeningen, werd een stevige
keukenrol..... Totdat de stroom er weer op gezet kon worden.
Op verzoek van Geepin, het te pas doen in mijn nieuwe jaargetijde. Vond ik prima.
Ik had de moed deed het radicaal, geen knal, geen sluiting, alleen het vertrouwde gezoem, werkelijk 'n mooi
strak beeld, met het vakje ,,wachtwoord vermelden" !! Ook dat werd netjes uitgevoerd....
Werd niet bevestigd, wel de strenge vraag; U bent te jong; voor deze handeling, wilt u uw ouders, er bij betrekken. Dat zij aansprakelijk zijn en toestemming moeten geven...…..
Tom Poes en Ollie B. Bommel (Het land v/d Blikkenmannen) geloven het ook niet?
Vrgr. Geep.
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Welkom in de wondere wereld van Windows..
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
- A.Kuiper/J.Pessoa/BR
- Berichten: 8139
- Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Nog wat oud rollend materiaal
19 jaar op de markt geweest en een 180.000 exemplaren verkocht en nog steeds kom je ze tegen
FNM 200 De Braziliaanse versie van de Alfa Romeo 2000 Berlina Italiano
Dkw vemag F-91 universal 1956 perua 1961 vemaguet
Ford F-100 1960 Pick-up- A.Kuiper/J.Pessoa/BR
- Berichten: 8139
- Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24
Re: Alle Oldtimers [No ships]
22 juni internationale dag van de VW Kever
===================================== Nog een korte historie over de "Kever" / "Fusca"
De produktie van de Kever begon in 1938 in het Duitse Hannover.
Het eerste model van de Volkswagen fabriek.
Het zou het meest verkochte auto model ter wereld worden. In 1972 passeerde de Kever het tot dan toe record van de Amerikaanse T-Ford.
De wereldwijde produktie stopte in 2003 met het sluiten van de produktie in Mexico.
In totaal werden er 21.529.464 Kevers geproduceerd.
In Brazilie verbood de regering van Getulio Vargas in 1953 de import van al gefabriceerde automobielen.
Dat was het moment waarop Volkswagen in SaoPaulo begon met de montage van haar eigen automobielen,
die in zijn geheel in paketten werden aangevoerd, zogenaamde CKD's (Completely Knocked Down).
Later werd de Kever hier in de produktie lijn opgenomen. Deze werd in 1986 tijdelijk stop gezet
in Sao Bernardo do Campo voor de produktie van de Santana en de VW Fox (Voyage) voor export naar de V.S.
In 1993 werd de produktie op verzoek van de toenmalige president Itamar Franco hervat.
Maar er moest flink geconcurreerd worden met de Fiat (Uno mille) en de Chevrolet (Corsa) modellen.
In 1996, 28 juni, werd gestopt met de produktie. Vanaf dat moment was Mexico nog de enige producent van de Kever.
Totaal werden er in Brazilie in deze twee periodes 3,3 miljoen Kevers geproduceerd.
Naast de VW Golf en de Toyota Corolla de meest geproduceerde wagens.
In 1998 presenteerde Volkswagen nog de "New Beetle", tot 2010.
Hieronder een beknopt foto overzicht
===================================== Nog een korte historie over de "Kever" / "Fusca"
De produktie van de Kever begon in 1938 in het Duitse Hannover.
Het eerste model van de Volkswagen fabriek.
Het zou het meest verkochte auto model ter wereld worden. In 1972 passeerde de Kever het tot dan toe record van de Amerikaanse T-Ford.
De wereldwijde produktie stopte in 2003 met het sluiten van de produktie in Mexico.
In totaal werden er 21.529.464 Kevers geproduceerd.
In Brazilie verbood de regering van Getulio Vargas in 1953 de import van al gefabriceerde automobielen.
Dat was het moment waarop Volkswagen in SaoPaulo begon met de montage van haar eigen automobielen,
die in zijn geheel in paketten werden aangevoerd, zogenaamde CKD's (Completely Knocked Down).
Later werd de Kever hier in de produktie lijn opgenomen. Deze werd in 1986 tijdelijk stop gezet
in Sao Bernardo do Campo voor de produktie van de Santana en de VW Fox (Voyage) voor export naar de V.S.
In 1993 werd de produktie op verzoek van de toenmalige president Itamar Franco hervat.
Maar er moest flink geconcurreerd worden met de Fiat (Uno mille) en de Chevrolet (Corsa) modellen.
In 1996, 28 juni, werd gestopt met de produktie. Vanaf dat moment was Mexico nog de enige producent van de Kever.
Totaal werden er in Brazilie in deze twee periodes 3,3 miljoen Kevers geproduceerd.
Naast de VW Golf en de Toyota Corolla de meest geproduceerde wagens.
In 1998 presenteerde Volkswagen nog de "New Beetle", tot 2010.
Hieronder een beknopt foto overzicht
- A.Kuiper/J.Pessoa/BR
- Berichten: 8139
- Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Ook de politie gebruikte de Fusca
En als je geen raad meer wist met je oude wagen
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Ergens, ik denk in Balk (Fr) stond deze mooie eend.
Wij reden in een grijs verleden met zo'n besteleend, de twee zonen zaten op tuinstoelen achterin, de tent en kampeerzooi lag daar ook nog.
We gingen richting München en verder naar de Chiemsee en dat alles in een dag met ongeveer 90 km/uur, achter het eendje hing een trailer met daarop een Volksboot (soort valkje), wat betreft gewicht kon het net.
Zag nog kans een bekeuring van 10 Marken te krijgen voor een snelheidsovertreding en dat met een eend
Wij reden in een grijs verleden met zo'n besteleend, de twee zonen zaten op tuinstoelen achterin, de tent en kampeerzooi lag daar ook nog.
We gingen richting München en verder naar de Chiemsee en dat alles in een dag met ongeveer 90 km/uur, achter het eendje hing een trailer met daarop een Volksboot (soort valkje), wat betreft gewicht kon het net.
Zag nog kans een bekeuring van 10 Marken te krijgen voor een snelheidsovertreding en dat met een eend
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Iemand ging een oldtimer trekker ophalen, enfin nu is het schroot inclusief het moderne blik
-
- Berichten: 1481
- Lid geworden op: 26 mar 2016 16:10