Alle Oldtimers [No ships]
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Die heb ik ook (gehad)
Heb de hele zooi, ik dacht een goeie 100) in een paar plastic boxen gestopt en op de zolder gezet
Die miniatuurtjes werden gewoon schofterig duur, was steeds minder lol aan
We gingen toen over op Ferrari miniatuurtjes
Zijn de zelfde weg gegaan als de Teckno´s
Heb de hele zooi, ik dacht een goeie 100) in een paar plastic boxen gestopt en op de zolder gezet
Die miniatuurtjes werden gewoon schofterig duur, was steeds minder lol aan
We gingen toen over op Ferrari miniatuurtjes
Zijn de zelfde weg gegaan als de Teckno´s
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Klopt, Leo: Oane was de oprichter van het bedrijf voor zover ik weet. Maar ik heb Oane vlgs mij nooit gekend...
Maar ik stuur de foto effe door naar familie in Hindeloopen, met dat bijschrift. En het grappige is: dat familielid (dochter van 1 van m'n zussen) woont in Iege's oude huis !
Maar ik stuur de foto effe door naar familie in Hindeloopen, met dat bijschrift. En het grappige is: dat familielid (dochter van 1 van m'n zussen) woont in Iege's oude huis !
Oost, west...ook best
- A.Kuiper/J.Pessoa/BR
- Berichten: 8142
- Lid geworden op: 09 okt 2017 03:24
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Niet een echte oldtimer, wel een bijzondere wagen
Deze wagen was de opvolger van de Daytona
Kwam in 1970 op de markt als BB en vanaf 1981 als BBi (injectie motor)
In 1984 uit de productie gehaald en opgevolgd door de Testa Rossa
Van deze BBi zijn slechts 42 exemplaren gemaakt (met het stuur rechts)
Eigenaar was een Saudie Arabische prins
De wagen staat al 12 jaar ergens buiten in het V.K. weg te roesten
zonder dat de eigenaar er afstand van wil doen.
Een Ferrari 512 BBi 1983 12 cyl 4.9ltr 280kmDeze wagen was de opvolger van de Daytona
Kwam in 1970 op de markt als BB en vanaf 1981 als BBi (injectie motor)
In 1984 uit de productie gehaald en opgevolgd door de Testa Rossa
Van deze BBi zijn slechts 42 exemplaren gemaakt (met het stuur rechts)
Eigenaar was een Saudie Arabische prins
De wagen staat al 12 jaar ergens buiten in het V.K. weg te roesten
zonder dat de eigenaar er afstand van wil doen.
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Roesten ?
het is allemaal kunststof
het is allemaal kunststof
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Waar wij in de jaren 70 mee werkten in de bouw
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
Re: Alle Oldtimers [No ships]
en die auto, is dat niet een REO ? Ik dacht dat die een middenstijl in de voorruit hadden, maar heb echt geen idee meer....
Oost, west...ook best
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Lijkt mij ook een REO truck Jan.
Mare, die naam op de neus is te lang. Misschien een Federal of International ?.
m.v.g., Roy
Mare, die naam op de neus is te lang. Misschien een Federal of International ?.
m.v.g., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Ik heb het effe gevraagd aan de machinist die er toen op zat
de Coles stond op een International.
de Coles stond op een International.
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO
Re: Alle Oldtimers [No ships]
Na dat Kromhout was gestopt werd het Verheul
Verheul had de productie van vrachtwagens overgenomen van Kromhout in 1958. Tot 1963 werden er nog geen 100 gebouwd. Dit was de eerste...... Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest .
LEO
LEO