Ziekenboeg

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie

Een Ziekenboegforum

Ja
10
91%
Nee
1
9%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Jos Komen (R.I.P)

Ziekenboeg

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Beste Kombuizenaars en Kombuizenarinnen,
Ik heb van diverse Kombuizers het verzoek gehad om een nieuw Topic of onderwerp aan te leggen, waar eenieder die iets te melden heeft over opnames in ziekenhuis, ziek zijn of tijdelijk uit beeld zijn vanwege blessures.
We worden allemaal een daggie ouder, misschien is het een goed idee, om allerlei ervaringen uit te wisselen, want de ziekenfondsen maken het ons tegenwoordig niet echt gemakkelijk.
Het wordt dan wel een apart forum, te vergelijken met ruim 7 en voetballen.
Ik ga hier dus een POLL inscheren, en als de meerderheid het ermee eens is, dan doen wij dat uiteraard.
All the best
Jos

Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Jos ,
dit is denk ik toch wel iets waarop we met zijn allen weer meer begrip en ondersteunig voor elkaar kunnen hebben.
Via het al oude systeem we zitten nu eenmaal in het schuitje ,moeten we het maar maken ook.
Gedeelde smart is halve smart.
ik ben net nog even op de topic ziekenhuis geweest,en Cor met zijn kinderen en kleinkinderen kunnen onze steun en begrip best gebruiken.
Ik ben een voorstander om deze topic die Jos net ingeschoern heeft te houden,vooral met de zaken gezondheids zorg ,waar ik en mischien ook anderen geen kl.ten om het zo maar eens te zeggen verstand van hebben,{omdat we geen geitenwollen sokken raadgevers hebben}maar die ons dus ook aangaan,ziek worden is geen pretje,maar als oudere een schop na krijgen is helemaal niks.
uiteindelijk komt het hier op neer ,dat wij allemaal via omwegen hun studie`s hebben betaald,en het slot van het liedje is een oer oud Hollands gezegde Stront als dank.
Ook het uitwisselen van gegevens kan voor ons van nut zijn,ook al omdat wij ex zeelieden toch nog in gedachten de verzorgings maatschappij hebben,waar we veel in het potje gestopt hebben,zolang als we voeren ging alles uit de kunst met ons,maar eenmaal aan de wal werden we genaaid met de premies die betaald moesten worden.
Ik ben voor ,en heb me zegje gezegd
Groets Bram :)
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Gewoon doen, en misschien op ,,Kombuis " een ,,Sticky" berichtje dat iedereen het weet. Vr.gr.Gerard.
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Jos,

Ik ga mee!!
Vind het een goed plan.

Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

Navond Jos.

Sluit me bij de boventaande Kombuizers helemaal aan.

Groet Nico.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik sluit me aan bij de meerderheid en zal alle berichten die op Kombuispraat staan naar de nieuwe site verhuizen, die ik zo ga inscheren.
Want ik gooi niks weg. :wink:
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Het staat nu op:

http://www.kombuispraat.com/viewforum.php?f=9

Zal eerdere berichten er straks ook heen vershiften.
All the best
Jos


Plaats reactie