Ship Simulator 2008

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Re: Ship Simulator 2008

Bericht door Jos Linders »

Hallo Ed,

ik heb die te grote foto's voor jou er even tussen uit geknipt.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/

Inkspot

Re: Ship Simulator 2008

Bericht door Inkspot »

Er is pas nog een spel uit gekomen, Deatliest Catch Alaskan storm.
Mischien weten jullie het wel, het gaat over de krabvisserij in de Beringzee..uitgezonden door Discovery.
Ik ben het nu aan het uitproberen en het valt best tegen, je krijgt letterlijk alle shit van weertypes over je heen, sneeuw, storm, mist, ijsbergen op de YukonRiver enz.
Ook machineschade, schroefschade komt er in voor, dus noodreparatie en naar de haven.
Verder is het grafisch een hoogstandje, ik moet zeggen als doorgewinterde gamer dat de ontwikkelaars i.s.m. enkele Kapiteins goed werk hebben geleverd.

Grts.
Teamspirit

Re: Ship Simulator 2008

Bericht door Teamspirit »

Inkspot schreef:Er is pas nog een spel uit gekomen, Deatliest Catch Alaskan storm.
Mischien weten jullie het wel, het gaat over de krabvisserij in de Beringzee..uitgezonden door Discovery.
Ik ben het nu aan het uitproberen en het valt best tegen, je krijgt letterlijk alle shit van weertypes over je heen, sneeuw, storm, mist, ijsbergen op de YukonRiver enz.
Ook machineschade, schroefschade komt er in voor, dus noodreparatie en naar de haven.
Verder is het grafisch een hoogstandje, ik moet zeggen als doorgewinterde gamer dat de ontwikkelaars i.s.m. enkele Kapiteins goed werk hebben geleverd.

Grts.
Ik ben hem aan het binnenhengelen. Ga vanmiddag kijken of het wat is :)
Teamspirit

Re: Ship Simulator 2008

Bericht door Teamspirit »

Teamspirit schreef:Ik ben hem aan het binnenhengelen. Ga vanmiddag kijken of het wat is :)
En ik heb het de hele middag gespeeld. Leuk spel, simpel qua opzet, maar het doet precies wat het moet doen, vermaken. Alleen zijn de snelheden niet zo realistisch, met 9 knoop aan komen varen en behoorlijk snel stilliggen. :roll: . Maar dat is ook het enige.
Inkspot

Re: Ship Simulator 2008

Bericht door Inkspot »

Idd dat is een beetje vreemd, dat gelijk stilliggen, maar als je op je speedmeter kijkt zie je dat je nog vaart loopt alleen zie je dat niet als je uitgezoemd speeld.
Maar het is prcies zoals je zegt het is het vermaak...alleen na die f#cking speedbood sessie kom ik niet verder, ik krijg die unlocks van de rest niet :roll: ...kzal wel wat verkeerd doen denk ik :lol:


Plaats reactie