Vuurwerk

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Jan Vos

Vuurwerk

Bericht door Jan Vos »

Als je de media hoort dan zal er dit jaar voor 60 miljoen aan vuurwerk de lucht in gaan, waar ze die gegevens vandaan halen weet ik niet.

Als je even gaat rekenen 60 miljoen op 20 miljoen inwoners waar kinderen en bejaarden ook onder vallen dan denk ik hoe komen ze erbij.

Ze hadden zeker geen telraam de Domsnoeten :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Hallo Jan,

die twintig miljoen is wat aan de hoge kant, als ik bij mij in de straat kijk een mix van jonge en oude bewoners, dan wordt er van bij de veertig huizen ongeveer door drie of vier gezinnen vuurwerk afgeschoten.
Ik zag gisteren een man op TV die had voor 700 euro vuurwerk gekocht, dat is niet normaal, een uurtje knallen en het is weg. Ik heb het nog nooit in een uur kunnen verdienen.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
ed

Bericht door ed »

Jos Linders schreef: Ik zag gisteren een man op TV die had voor 700 euro vuurwerk gekocht, dat is niet normaal.

Groetjes, Jos2.
Ik weet wel een betere bestemming voor dat bedrag. Avondje kroeg en 2 dagen pijn in je haar. Heb je tenminste nog waar voor je geld 8)
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Die moderators reageren ook direkt door het bericht gelijk maar te verplaatsen naar ruim 7.
Had toch wel tot 1 januarie op Kombuispraat kunnen staan.

Het gaat mij om dat er voor 60 muljoen verkocht zal worden reken dat eens per bewoner uit.

Jos er was een man op TV die voor € 1000,00 aan vuurwerk kocht.

Dat is net als met sinterklaas dat er voor 400 miljoen verkocht is hebben ze allemaal een nieuwe auto op Sinterklaas gekregen.
Adrie

Bericht door Adrie »

En de regering maar lachen,
Zolang er zoveel geld aan vuurwerk wordt uitgegeven, hebben we het nog niet zo slecht.
Dus kunnen volgend jaar de prijzen nog wel wat omhoog.
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Nou dat valt dik mee dus 60 miljoen gedeeld door 15 miljoen inwoners kom je per hoofd op 4 euro.

En als er nou 1 miljoen mensen vuurwerk kopen dan hebben ze ieder voor 60 euro gekocht.

Verrek voor die 60 euro kan ik aardig wat drank kopen.
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

In het noord-oosten zul je weinig kunnen zien van het vuurwerk want het is nu nog klote zicht hier in Groningen.

Afbeelding
Kapitein Rooibos

Bericht door Kapitein Rooibos »

Nadat ik die 75000 klapper had afgestoken was het zicht bij ons ook niet best :lol:
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik had gisteravond in Warffum drie meter zicht buiten, dacht dat het aan mij lag. :lol:
All the best
Jos
Jan Vos

Bericht door Jan Vos »

Jos je bent dus de deur niet uit geweest, heb jij even mazzel gehad er zijn mensen geweest die hun eigen huis niet terug konden vinden in de mist.
Moet je, je voorstellen je was met Akkie Warffum in gegaan je weet je huis normaal net te vinden laat staan in die mist. :lol: :lol: :lol:


Plaats reactie