Wonen in Breezand

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hallo Ton, :-D
even over de reling pissen leverde ons op zee de man 8750gulden op in 2001
Kom op met dat verhaal! :-D

Vr. gr. Albert. :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"

Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Hallo Albert 8) dat verhaal ken je... dat was die Franse torpedo en staat ergens in de topic "verhalen van boven EN onderwater :wink: :-D
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Ja Ton, dat weet ik nog goed, een prachtverhaal! :-D
Ieder ander krijgt in zo'n geval een boete voor wildplassen, maar jullie slaan er nog dik geld uit. :wink: :-D :-D
Nu we het er toch over hebben, je wil me toch niet vertellen dat de verhalen op zijn? :shock:

Vr. gr. Albert :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Hoi Albert :-D Ik moet er gewoon weer es induiken. Ik kreeg vandaag een verzoek van iemand die óók een boek over de Doris aan het schrijven is. Of ie foto's mocht hebben. Zo zie je maar dat dat nog lang narommelt.
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Hallo medekombuizers. Zaterdag 31 mei gaat het dan écht gebeuren; wij gaan verhuizen :-D :-D . Donderdag gaan de computers in verhuisdozen en ADSL aansluiten is iets waar Helen beter in is dan ik :oops: :oops: Al met al zal ik wel een weekje of zo niet meer aan dek verschijnen. Na de verhizing plaats ik wel wat foto's.
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hoi Ton, :-D

Dat is goed nieuws.
Heb ik nog een vraagje.
Hoe doen we dat met de housewarmingsparty?
Komen alle Kombuisers tegelijk of in groepjes van, pakweg, vijftig man?
Met mooi weer voel ik wel wat voor de eerste optie.
Met een flinke feesttent en een goed caterings bedrijf bouwen we een feestje waar je buren het over tien jaar nog over hebben. :roll: :wink: :-D

Vr. gr. Albert :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Ja, dat idee van Albert kan ik helemaal mee leven. Doe ik ook aan mee en dan kun je van die tien jaar gerust levenslang maken.

Als je dan even een rekening courant opent bij de palingboer op Ewijckluis dan haal ik het wel op.

En Albert zorgt voor droge worst ook al is hij kennelijk niet door de ballotage gekomen bij DvhN.
(staat er overigens maandag pas in Albert. De zaterdagbijlage is de mist in gegaan door problemen met de drukpers. Zeker met vette worstvingers aangezeten)

Groeten,
Bert de Boer
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Bericht door Cor Leliard »

Ton
doe de uitnodigingen voor de kombuizers maar in augustus dan ben ik er ook.
En het geeft je even tijd om alles goed vast te zetten .
Werk ze
gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

"Housewarmingparties" :? Mij niet gezien :wink: Maarruhhhh iedereen die es een bakkie wil komen doen is welkom uiteraard 8) .
We zijn het hele weekend geweest; geslapen op tuinbedden in de huiskamer; als een blok geslapen en om 0630hrs weer uit de veren. De vloer in de werkplaats van een industiecoating voorzien, de slaapkamer gewit en gelaminaat en diverse lampen op gehangen en... bij de buurman op de koffie gezeten. Het is erg relaxed om de ruimte te hebben en de rust, zo op je eigen erf. De Landrover staat inmiddels al op de oprit. Zaterdag aanstaande trekken we hier in haarlem de boel leeg.
Kees H.

Bericht door Kees H. »

Afbeelding
TON, welkom in zonnig Breezand, bloemmozaiken 2008.

Harrie en Jolanda.


Plaats reactie