Het spoor

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
roy

Re: Het spoor

Bericht door roy » 01 sep 2019 21:30

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat er figuren zijn die treinen, ( of wat dan ook ), onderkliederen.
Afgelopen week reed hier een VIRM binnen die ook t.e.m. de ramen vol gekladderd was. Is hier met camerabewaking dan echt niets aan te doen ?. Zoals hier al eens eerder verteld is, op de Filipijnen worden de daders zelf onder de verf gekladderd en na opdroging weer heen gezonden. Ik zou het een pracht vinden hoor !.

m.v.g., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................

OLAU-fan

Bericht door OLAU-fan » 03 sep 2019 23:08

Inderdaad, onbegrijpelijk. En wat ik ook niet begrijp is dat de NS hier blijkbaar geen antwoord op heeft; bijvoorbeeld door een vlak met grafity meteen over te schilderen met een geel of wit vlak (het z.g. "postzegelen") met een soort tijdelijke verf, zodat er i.i.g. ter ontmoediging geen "reclame" wordt gereden met de bekladding.

OLAU-fan

Bericht door OLAU-fan » 12 sep 2019 22:08

De NS Buffels -de diesel tweetjes van het type DM90, waarvan het grootste deel in Nijmegen staat en ook enkele te Hengelo staan- zijn weer in het nieuws:
NS wil verkoop van in Nijmegen wegroestende Buffel-treinen terugdraaien

Patru

Bericht door Patru » 13 sep 2019 09:01

OLAU-fan schreef:
12 sep 2019 22:08
De NS Buffels -de diesel tweetjes van het type DM90, waarvan het grootste deel in Nijmegen staat en ook enkele te Hengelo staan- zijn weer in het nieuws:
https://www.spoorpro.nl/materieel/2019/ ... %202019-37

Prorail voorziet ook een tekort aan stroom vanwege de toegenomen drukte.

https://nos.nl/artikel/2299414-prorail- ... geven.html

Ik zie er nog van komen dat NS de DM90 weer rijvaardig laat maken (ik ken wel een paar mannen die dat willen doen :-D ) om ze onder de draad te laten rijden, zoals hier nog in augustus 2016.

Diesel op viaduct Oldeneelallee.jpg
Diesel op viaduct Oldeneelallee.jpg (166.97 KiB) 75 keer bekeken
Groet, Paul G.

Plaats reactie