Bouwtekening gezocht van een garnalensleepnet van 1,5 meter

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
drikus

Bouwtekening gezocht van een garnalensleepnet van 1,5 meter

Bericht door drikus »

gezocht bouwtekening voor een garnalensleepnet van 1,5 meter breed, liefst met uitleg er bij, groetjes drikus uit ter heijde aan zee

Gerard

Re: bouwtekening gezocht van een garnalensleepnet van 1,5 meter

Bericht door Gerard »

Halloooo Driek. Aangenaam kennis te maken ouwe reus.... :mrgreen:
Leen B

Re: bouwtekening gezocht van een garnalensleepnet van 1,5 meter

Bericht door Leen B »

drikus schreef:gezocht bouwtekening voor een garnalensleepnet van 1,5 meter breed, liefst met uitleg er bij, groetjes drikus uit ter heijde aan zee
Hallo Drikus voor zo,n maatje is denkelijk geen bouwtekening compadre, en voor de grote jongens denkelijk ook niet. Ik weet niet of je netten breien kan, anders kan je beter eerst
proberen of je bij de Nautilus aan de schev haven [ ik zou niet weten of die zaak nog we bestaat] er een kopen kan. Want breien is een rotklus hoor, al die kleine scholen [mazen]
daar krijg je wel kramp en naainagels in de vingers van. Ik heb er long time ago wel gebreid
maar ik zou er nu zeker niet meer aan beginnen. Leen B
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: bouwtekening gezocht van een garnalensleepnet van 1,5 meter

Bericht door gerard tenerife »

hallo drikus, welkom aan boord. als je nergens terecht kan, bel eens met urker visserij cooperatie, vraag naar jan bakker, zeg dat je zijn naam hebt gekregen van gerard (trawlex) mulders, als hij kan helpen, zal hij het zeker doen.
groetjes van een heet tenerife.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: bouwtekening gezocht van een garnalensleepnet van 1,5 meter

Bericht door Joop »

:o Man, hoeveel Jan Bakkers heb je wel niet op Urk? Voor zo'n net bestaat geen bouwtekening misschien wel een breipatroon. Op internet wordt er één aangeboden voor slechts 95 euries. Daar ga je toch zeker niet zelf voor breien? :evil: Groeten Joks
Bijlagen
Garnalensleepnet
Garnalensleepnet
GarnalenSleepnet.jpg (104.92 KiB) 2858 keer bekeken


Plaats reactie