beagle

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: beagle

Bericht door Joop »

erik barkhuis schreef:I'am sailing, I'am sailing, across the water,across the sea.
:shock: Ha Erik, Dat liedje is van Rod Stewart. Dat was niet zijn mooiste liedje. Voor mij is dat nog steeds Waltzing Matilda. Je droomde dat je weer tweede stuurman was op die oude roestbak. :wink:

Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: beagle

Bericht door gerard tenerife »

Het hele project kost 12.000.000 euri,

en erik, wat zijn 12.000.000 euro verdeelt tussen vrienden, vraag het maar aan de banken en een paar zee mijltjes kijken we ook niet op.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
erik barkhuis

Re: graag wat buiswater erbij

Bericht door erik barkhuis »

Nou vooruit, Ja, good old Rod, hierbij de Faces, en de Kinks waren ook m'n favorieten in die periode en nog een paar Haagse bandjes, die jongens hebben ook miljoenen bij elkaar gezongen, niks van overgebleven natuurlijk, sex drugs en R&R.

http://www.youtube.com/watch?v=ei-L_Auu ... PL&index=2

grerik
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: beagle

Bericht door Joop »

erik barkhuis schreef:en nog een paar Haagse bandjes
:P Hé Erik, Beregoed, maken ze tegenwoordig niet meer. Na het beluisteren van Rod kon je klikken op Gary Moore - Red House (Hendrix Cover) - Wembley Arena 04. Jimmi Hendrix was de favoriet van bakker Henk Klingeler (NederWaal). Hij zal ook spoedig op het forum verschijnen (duurt wel lang). Bedoelde je met die Haagse Bandjes Motions en de G. Earing? Van Nederpop was ik niet zo gecharmeerd. Volgende clips maar onder muziek plaatsen anders krijgen met een hele boze moderator te maken. :mrgreen:
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: beagle

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Joks schreef:Rod Stewart. Dat was niet zijn mooiste liedje. Voor mij is dat nog steeds Waltzing Matilda.
Wacht eventjes... Er is er natuurlijk maar eentje die Waltzing Matilda zingt zoals het gezongen moet worden en dat is Tom Waits. :roll:
Het duurt wel 7 minuten 40 seconden, maar dat heb je ook wel nodig voor een dergelijk dramatisch verhaal vol met totaal onbegrijpelijke woorden en uitdrukkingen. :wink:
Maar voor mij is het dus Tom Waits en wat dat met de Beagle te maken heeft... Als sla je me dood. :)
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: beagle

Bericht door Joop »

:shock: Hé Theo, Ik zou je er niet voor dood willen slaan hoor maar we hebben het hier nog steeds over de Beagle. Rod kon echter zo mooi 'I am sailing' zingen dat we even een topicje binnen een topic waren begonnen. Dat moet je niet te vaak willen doen maar je steeds krampachtig moeten afvragen of je wel binnen het onderwerp blijft, lijkt me niet bevorderlijk voor de gezelligheid en het thuisgevoel. :idea: En wat Rod betreft, ik vind het zijn beste vertolking van een liedje. Ik ga Tom Waits natuurlijk wel even downloaden en beluisteren. :wink:
Gebruikersavatar
Wim van der Moolen
Berichten: 5224
Lid geworden op: 25 feb 2006 21:03
Locatie: Heemskerk

Re: beagle

Bericht door Wim van der Moolen »

VPRO-medewerkers betrokken bij ernstig auto-ongeluk.

donderdag 12 november 2009 15:24

Medewerkers van het VPRO-programma De Beagle zijn betrokken geraakt bij een zwaar verkeersongeval. Daarbij is een dode gevallen. Twee anderen liggen ernstig gewond in het ziekenhuis. Het dodelijk slachtoffer was de vrouw van een geluidsman en op bezoek bij haar partner.
De Beagle vertrok op 1 september 2009 uit Amsterdam voor een reis rond de wereld. De Beagle vertrok op 1 september 2009 uit Amsterdam voor een reis rond de wereld.

Vier personen van het VPRO-programma Beagle, in het kielzog van Darwin reden woensdagavond op zestig kilometer van Puerto Madryn toen hun auto frontaal in botsing kwam met een vrachtwagen.
Volgens een woordvoerder van de VPRO verkeerde de weg in erg slechte staat en was de auto van de Beagle-medewerkers op de verkeerde weghelft gekomen.

Ziekenhuis.
Petra Niegeman die haar partner, geluidsman op de clipper, een bezoek bracht in Argentinië is bij het auto-ongeluk om het leven gekomen.
Scheepsarts Charles Boissevain en historica Jane Cameron raakten ernstig gewond. Zij zijn in kritieke toestand opgenomen in een ziekenhuis in Trelew in Patagonië.
De vierde betrokkene is radioverslaggever Marten Minkema. Hij liep lichte verwondingen op.

Tv-uitzending.
De tv-uitzending van zondag gaat niet door. Eerder liet de VPRO nog weten in de uitzending aandacht te zullen besteden aan het verschrikkelijke auto-ongeluk.
De clipper Stad Amsterdam blijft voorlopig in Argentinië. Opvang en ondersteuning in Puerto Madryn is in gang gezet.

Bron: Elsevier.
Eat your pie, before you die !


Plaats reactie