Het einde van een gentleman

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Het einde van een gentleman

Bericht door Cor Leliard »

Hallo Theo,
Gecondoleerd met je kat.Het is echt pet met dt de eerste dagen.
Je mist hem.
Groetjes uit het Bredase
Cor
Il parle Il a parle

Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Het einde van een gentleman

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Allemaal bedankt voor het medeleven.
Het is ongelofelijk wat een enorme leegte zo'n kleine kat kan achterlaten.
Ton van der Sluijs

Re: Het einde van een gentleman

Bericht door Ton van der Sluijs »

Heel simpel Theo.... een huis dier geeft heel veel liefde; het enige wat het vraagt is wat eten, drinken en wat aandacht. Ik lag vanochtend wakker te worden toen er een van de katten op bed sprong; heel zacht werd mijn wang met een poot aan getikt...... dan schiet je vol :|
Jos Komen (R.I.P)

Re: Het einde van een gentleman

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Rosco, onze ex-kater, op een recente foto staat hij bij Wonen in Warffum op het aanrecht, hadden we een half jaar geleden al afgeschreven.
At en dronk een paar dagen niets meer, was opeens sterk vermagerd, wilden met hem naar de dierenarts gaan, maar hij was de wal op en had zich ergens in een weiland verstopt waar we hem niet terug konden vinden.
Schijnt een normale reactie te zijn van katten die op deze wijze hun laatste adem willen uitblazen.
We hadden Rosco al afgeschreven, dagelijks de weilanden om ons heen doorzocht.
Maar opeens zagen we tot onze grote vreugde Rosco opeens 's ochtends in de achtertuin staan. :-D
Sterk vermagerd, maar hij had blijkbaar besloten om toch nog maar verder van het leven te gaan genieten. :)
Na een paar dagen vertroeteld te zijn was hij weer helemaal de oude.
Vannacht werd onze slaap opeens verstoord door Rosco, die via ons bed een Steile wandrace aan het houden was. :o
Tja, hondje speelt de hele dag beneden en Rosco wil ook wel eens uit zijn dak gaan. :)
Uiteraard reageerden we niet al te vrolijk op deze onderbreking van onze nachtrust, maar toch mooi dat we dit nog mogen meemaken.
Rosco is pas 11 jaar en blijkbaar een ouwe taaie. :-D
Komt uit het dierenasiel van IJmuiden en heeft zijn jeugd blijkbaar in de buurt van de visafslag doorgebracht; alles is veilig op het aanrecht, behalve vis. :)
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14382
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Het einde van een gentleman

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Voltallige Gezinsleden zijn het........... :cry: :cry:

Als Yukon ( onze Gele Labrador, gebouwd als Muhamed Ali in z'n jaaar'n) kon spreken dan zou hij waarschijnlijk het Nederlandse gezegde van " Een hondeleven" vrij vertalen in " Een leven als God in Frankrijk" :lol: :lol:

Ait vedan Theo en "Dat Meissie met de Pet" :wink:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
klaas mulder (RIP)

Re: Het einde van een gentleman

Bericht door klaas mulder (RIP) »

Vandaag is een droevige dag en morgen waarschijnlijk erger, maar ik heb geen keus, dwz mijn hondje heeft geen keus meer.
Sir Toby, a wonderful dog, fare well and good luck!!!

Heeft 10 jaar een fantastisch leven bij me gehad, ondanks epileptie, suikerziekte, blind en nu de ziekte van cushing, dwz wordt stapelgek van de jeuk, en ik ben bang dat ik morgen de laatste gang met hem moet maken.

en ik ben er bang voor, heel erg bang, maar zal m moeten maken, die keus.

Alleen het onderschrift het wordt altijd weer maandag kan ik niet verwijderen, natuurlijk wordt het altijd weer maandag, maar niet dezelfde als het was.
Toby50.jpg
Toby50.jpg (51.07 KiB) 3503 keer bekeken
ga vanavond met hem op de bank doorbrengen, ik met een scotch, hij met 3 kluiven.

wish him luck please..
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Het einde van een gentleman

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Veel sterkte, Klaas.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14382
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Het einde van een gentleman

Bericht door Harry G. Hogeboom »

't zijn net je "kinderen" Klaas, wat kan ik meer zeggen............
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Ton van der Sluijs

Re: Het einde van een gentleman

Bericht door Ton van der Sluijs »

Sterkte Klaas; ik weet wat je doormaakt :( :( :(
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Het einde van een gentleman

Bericht door Allen »

X
Grtn @Allen


Plaats reactie