verharding van de maatschappij; nu ook al op kombuispraat?

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.

Verharding van de maatschappij; nu ook al op kombuispraat?

Mee eens
8
16%
Niet mee eens
42
84%
 
Totaal aantal stemmen: 50

Jos Komen (R.I.P)

Re: verharding van de maatschappij; nu ook al op kombuispraat?

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Kreeg weer een hele leuke reactie hierop.
Ga maar lekker door met ouwehoeren hier, ik hou het even voor gezien.

Ton van der Sluijs

Re: verharding van de maatschappij; nu ook al op kombuispraat?

Bericht door Ton van der Sluijs »

Leen; een dikke knipoog voor je mening :wink: :wink: :wink: PB is trouwens ook een heel goed schroevendraaiermerk :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 604
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

Re: verharding van de maatschappij; nu ook al op kombuispraa

Bericht door DennisV »

Verharding, verzadigt, veren in elkaars ster steken, feliciteren met het overlijden.......

En als de "winkel" dan een paar dagen dicht is, is het hek van de dam, en wordt je overspoeld door emails, telefoontjes, contactformulieren, etc.

Mijn emailadres is met een klein beetje moeite te achterhalen.
Het contactformulier van mijn 12 jaar oude website werkt ook nog steeds, en die is ook te achterhalen.
Mijn mobiele telefoon nummer is ook te achterhalen.

Maar wat mij echt zwaar verbaasde was dat ik zelfs op mijn "geheime" huistelefoonnummer gebeld werd!!!
Ik heb dit telefoonnummer nu een tweetal weken, en tóch zijn er dan kombuizers die dat telefoonnummer weten te achterhalen.
Het telefoonnummer was zelfs zo nieuw, dat nog niemand in de familie, vrienden, kennissenkring over dit nummer kon beschikken.
Ik heb gebeld met de telefoonboer, en die verzekerde mij dat dit een geheim nummer is, ik heb telefoongids.nl bezocht, google gebruikt.....NIETS TE VINDEN!!!

Daar waar grote groepen mensen samenkomen, onstaat wel eens een onenigheidje.
Maar daar moet het dan ook bij blijven.

Dat waren slecht's mijn 2 centen...


Gesloten