Goede daad....

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Rose
Berichten: 334
Lid geworden op: 12 aug 2005 11:20
Locatie: Westzaan

Goede daad....

Bericht door Rose »

Woensdagmiddag sneeuwde het,zoals jullie hebben gemerkt en ik was op het werk tot 19u.Prachtig gezicht en eindelijk eens een laag (15cm) die bleef liggen!Nee,ik hoef niet meer met wintersport!Warm aangekleed,op de brommer naar huis!Steek de weg over bij Ruijgoord en daar staat me toch een prachtige rij auto's!Lekker zachies aan te rijden richting IJmuiden!Hard lachend reed ik voorbij met een snelheid van 15 km/u.Als ik langzamer ging verloor ik mijn balans en ging ik harder,begon ik te slippen.Net na de 1e bocht zie ik een wandelaar.Hij is er niet echt op gekleed om te gaan wandelen in de sneeuw en ik rij naast hem."Lift nodig?"Hij kijkt me aan ( ziet er nog jong uit ) en zegt "ja!" Ik stop,stap af en laat hem achterop zitten.Als we langzaam weer rijden(ik merk het verschil in balans meteen,hij neigt naar rechts te hangen en ik naar links...)vraag ik waar hij naar toe moet.Hij wil naar Haarlem en ik besluit hem erheen te brengen,ik ga toch naar huis en geniet er van om in de sneeuw te rijden en heb dus geen haast.Hij was al een uur aan het lopen en had doorweekte schoenen.Toen we pontje Buitenhuizen passeerde zie ik dat de pont continu vaart,het is er zo druk met auto's!We rijden naar Spaarndam en het dijkje was aardig druk met sluipverkeer,gladde sneeuw en mensen.Er waren al een paar auto's van de dijk af gegleden.Met de dijk afrijden om het fietspad te vervolgen gleden wij zijdelings,toch maar even afstappen!De weg doorhet Spaarwoude gebied is spekglad gereden door auto's en verderop op een ander dijkje wordt een auto omhoog getakeld.Bij de rand van Haarlem wordt het me te glad en mijn passagier zegt dat hij al bijna thuis is en gaat verder lopen.Hij is erg blij,het heeft 'm toch wel minstens 2 uur lopen gescheelt.Ik rij glijdend weer terug naar Spaarndam en Buitenhuizen en ik ben uiteindelijk om 21u thuis.Lekker rozig en moe en ik heb alvast 1 goede daad voor dit hjaar gedaan! M'n collega's vroegen of ik niet bang was dat hij me zou verkrachten,ik zei nee,hij was dan eerst een uur bezig om mij uit de kleren hijsen!En hij had wel mijn brommer kunnen stelen!Welnee,met die sneeuw kan je echt niet harder dan 15 en dat red ik hardlopend wel een stukje! Havenmuts
Geniet !
Elke dag is er weer eentje !

Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Goede daad....

Bericht door hrobbers »

Ik heb er maar een woord voor, je bent een tof wijf, havenmuts. :-D
klaas mulder (RIP)

Re: Goede daad....

Bericht door klaas mulder (RIP) »

hrobbers schreef:Ik heb er maar een woord voor, je bent een tof wijf, havenmuts. :-D
Lees dit nu pas, maar hij heeft helemaal gelijk.
Je bent een tof wijf Rose!

groet Klaas
Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: Goede daad....

Bericht door Cor Leliard »

Je bent een lief roosje Roosje
gr uit Breda Cor
Il parle Il a parle
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Re: Goede daad....

Bericht door Derk Gotink »

Rose, wat jij in een paar uur mee maakt maak ik in het hele jaar nog niet mee!!

Klasse en wat een menslievend karakter heb je, niet bang maar gewoon doorgaan!

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Goede daad....

Bericht door Bob R.I.P. »

Hallo Rose,

Ik neem voortaan maar de weg langs het kanaal. Als ik pech krijg heb ik tenminste kans dat er hulp komt.
Mooi gedaan. De wereld zou er heel anders uitzien als iedereen zo zou zijn.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Rose
Berichten: 334
Lid geworden op: 12 aug 2005 11:20
Locatie: Westzaan

Re: Goede daad....

Bericht door Rose »

:lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: dank

@Bob,alleen jonge knappe mannen mogen mee !!!
Havenmuts
Geniet !
Elke dag is er weer eentje !
Adrie

Re: Goede daad....

Bericht door Adrie »

Rose ,
Toppie, nu weten de mannen ook eens hoe wij vrouwen in elkaar steken.Menige man zou het niet hebben gedaan.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Goede daad....

Bericht door Bob R.I.P. »

Rose schreef::lol: :oops: :lol: :oops: :lol: :oops: dank

@Bob,alleen jonge knappe mannen mogen mee !!!
Havenmuts
Hallo Rose,

Ik voldoe aan twee van de drie criteria, man en knap (eigen waardering). Is dat dan niet voldoende? Wij ouderen hebben het al zo moeilijk tegenwoordig. :roll: :roll:

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Rose
Berichten: 334
Lid geworden op: 12 aug 2005 11:20
Locatie: Westzaan

Re: Goede daad....

Bericht door Rose »

Hm Bob,jonge,knappe mannen hebben meestal een uitstekend uithoudingsvermogen....... :shock:
Havenmuts
Geniet !
Elke dag is er weer eentje !


Plaats reactie