Zwerfkatten in IJmuiden

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Wim van der Moolen
Berichten: 5224
Lid geworden op: 25 feb 2006 21:03
Locatie: Heemskerk

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Wim van der Moolen »

Persbericht Dagblad Kennemerland dd 11-12-2010.
img068.jpg
img068.jpg (66.48 KiB) 2993 keer bekeken
Eat your pie, before you die !

Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Dames en Heren Kombuizers. Refererend aan het bericht van Wim vd Molen hebben de katten onze gave hard ndig. Nog tien dagen en ik sluit de actie af ,. Dus als er nog wat over is Storten op 450401235[b][/b]
Met vr groet Jaap 5
j.haver
Berichten: 1534
Lid geworden op: 04 okt 2005 22:09

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door j.haver »

Het 'miljoenen-verhaal' is inmiddels tot "Broodje Aap-verhaal" verklaard.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Hoe is het met die ING-rekening, is daar niks meer bijgekomen?
Daar heb ik alweer een mooi poosje geleden op gestort, maar dat heb ik nog niet langs zien komen.
Een lijstje met de codes en de bedragen zou misschien handig zijn.
Ik vind het resultaat nog wat magertjes in vergelijking met vorig jaar. Toen was het iets van 600 euro, meen ik.
Dan moeten we nu toch zeker wel aan de 500 kunnen komen?
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Theo
Ik zit ook weer extra uit te kijken maar mijn tweede afschrift van de ING bank Juist omdat dat zo allemachtig lang duurt ben ik over gegaan naar het nieuwe nummer.
Dus het afschrift dat ik in mijn bericht van 27 Nov 2010 geplaatst heb is alles wat ik tot nu toe weet van de ING bank. Zo snel ik wat weet hoor je het.
Met vr groet Jaap5
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ja, Jaap, dat komt best goed. Ik ben alleen maar benieuwd naar de werkelijke stand.
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Hallo Kombuizers'

Mijn tweede afschrift van de ING bank is binnen Onder code BIR kwam 25 Euro de pot spekken Om alles nog eens overzichtelijker te maken,het volgende lijstje
code ARS 25,- Euro
OOM 10,- "
SJB 50,- "
VAR 10,-
CLM 15,-
EET ze!! 15,-
VVV 25,-
CVD 50,-
TJA 50,-
JGH 25,-
BIR 25'-

TOTAAL 300,- Euro

Indien de sponsor dit bedrag met de helft vermeerderd krijgen de katten toch een lekker potje binnen. Ik wacht nog enkele dagen met overmaken. Wie weet ,komt er nog wat bij. Allen bedankt en de groeten van Jaap5
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Dames Heren donateurs,
Het uiteindelijke saldo van 300 euro is in overleg met overgemaakt op de giro
rekening van de Stichting Zwerfkatten,teneinde ook nog aanspraak te kunen maken op de sponsorsubsidie van 50 % Ik heb Mv Dekker aan de lijn gehad en die vond het weer geweldig van de Kombuizers. Allemaal hartelijk bedankt. Mocht er eventueel nog wat binnen komen dan leest U het wel op deze topic. Groeten Jaap5
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Ik heb al een reactie binnen van het kattenfront.Ik had gevraagd om de donatie evt om te zetten in blikjes voer of iets dergelijks. Dat speelt tot de verbeelding niet waar? Nu hier hun reactie
Hoi Jaap,
We hebben elkaar inmiddels per telefoon gesproken en ik heb al bevestigd dat dit bedrag ook in aanmerking komt voor de 50% actie; helemaal geweldig!
Ik wil, op jouw verzoek, voornamelijk voer gaan kopen voor de katten, en dan vooral droge brokken. Er gaat nu héél veel brok doorheen, want het blikvoer bevriest. Iedere dag hebben we ruim 6 kilo brokjes nodig, en een 10 kilo zak kost 12 euro. Met jullie bijdrage hoeven we voorlopig geen zorgen meer te maken over de brokken! En met onze huidige voorraad redden we het nog maar tot eind december; je begrijpt dus wel hoe blij we nu zijn!!

DankDankDank, en groettjes,
Liefs


Marya Dekker,
Ton van der Sluijs

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Ton van der Sluijs »

wij hebben een zwerfpoesje in de fabriek; ze kwam steeds binnen lopen en nu heeft ze een katten bak en een dikke plaats in ons hart. Als ik 'smorgens binnen kom, komt ze knorrend aansprinten om me te begroeten :-D :-D


Plaats reactie