Zwerfkatten in IJmuiden

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door hrobbers »

Deze week staken ook de postduiven. :roll:

Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Zie gindskomt de stoomboot etc Ik heb vanmiddag mijn afschrift gekregen over de periode12 Nov tot en mt 23 November. Daar gaat hij dan.
Code ARS 25 euro. Code OOM 10 euro ,code SJB 50 Euro, code VAR 10 Euro, Code CLM 15 Euro , Code EET ze 15 Euro en code VVV 25 Euro.

Dus Voorlopige stand is dus 150 Euro

Namens de katten alvast bedankt voor dit mooie bedrag.
Omdat het zo allemachtig lang duurt voor dat ik een bankafschrift heb had ik graag dat de nog te (volgen) donaties gestort worden op de ABN-AMRO bankrek 450401235 Daar heb ik altijd toezicht op via Internet bankieren Het nieuwe nummer is dus

450401235


Tot de volgende keer Vriendelijke groet van Jaap5
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Beste mensen,
Daar het zwerfkatten verhaal van Ijmuiden niet algemeen bij ons forum bekend is,het volgend berichtje. U kunt alles over de Stichting zwerfkatten lezen op:
www.kattenbabbels.web-log.nl

Onze technische computerman van dit Kombuispraatforum heeft
onlangs zijn moeder, die een van de drijvende krachten van de stichting was, verloren zij was dus de link met de katten via hem.

Kombuispraat heeft al enkele jaren een collecte gehouden en gedoneerd naar de zwerfkatten stichting.

[url=http://img16.imageshack.us/i/brittekind.jpg/][img]http://img16.imageshack.us/img16/2949/brittekind.jpg[/img][/url]

Onze nieuwe adoptiepoes Brittekind zit er lekker warm en gezellig bij.
Van haar deze oproep aan alle kattenliefhebbers om eens te kijken of dat er nog wat over geschoten is voor de donatieknip De hoogte van het bedrag maakt niets uit .Maar graag over maken op mijn nieuwe nummer,450401235 met vermelding zwerfkat 2010 en een code van drie door U te kiezen letters. Met vriendeliijke groet Jaap 5
Jos Komen (R.I.P)

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Op speciaal verzoek verplaatst. :)
All the best
Jos
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Goedenmiddag allemaal. De eerste storting op het nieuwe nummer is binnen cvd 50 Euro
Dt brengt het tussen totaal op 200 Euro Vriendelijk dank Jaap5
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Kombuispraataanhangers
TJA 50 Euro is ook prima binnen gekomen. Hartelijk dank.
Tussentotaal nu Euro 250,-
Ik werd er op geattendeerd dat als men Simon cat googeld leuke kattetekenfilmpjes te zien krijgt. Groet Jaap5
Gebruikersavatar
oyibo
Berichten: 68
Lid geworden op: 15 okt 2010 01:09
Locatie: Malaga
Contacteer:

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door oyibo »

komt er ook een fonds voor kaairatten ???? :lol: :lol: hebben het ook moeilijk tippellen in de sneeuw.ook niet voor de poes :roll:
let love rule
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap5 »

Ik dacht dat die allang verleden tijd waren Jaap5
Jaap van Dorp
Berichten: 705
Lid geworden op: 26 mar 2005 15:26
Locatie: Brookfield, Connecticut, USA

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door Jaap van Dorp »

oyibo schreef:komt er ook een fonds voor kaairatten ???? :lol: :lol: hebben het ook moeilijk tippellen in de sneeuw.ook niet voor de poes :roll:
Hebbie daar niet genoeg aan gegeven ;-)
Gebruikersavatar
oyibo
Berichten: 68
Lid geworden op: 15 okt 2010 01:09
Locatie: Malaga
Contacteer:

Re: Zwerfkatten in IJmuiden

Bericht door oyibo »

we hadden bij mijn ouders thuis in katwijk een zwerfkat die altijd bij ons langs kwam om te checken of er iets te nassen viel het was een zeer grote zwarte kater die wel hield van een potje knokken , want hij had altijd wonden en afgebeten oren e.d. we noemden hem ``matoe`` we hadden thuis al zo,n beetje een dierentuin met honden, katten, kippen, konijnen, en een aquarium voor moeilijk opvoedbare vissen ( opvang huis voor te gulzige rovers die gek waren op mooie gekleurde visjes) matoe is heel oud geworden ondanks z,n zwerfers bestaan ! vaak kwam hij maanden niet en dachten we dat hij het loodje had gelegd ( vooral na een strenge vorst) maar dan opeens was hij er weer !!
zwerfkatten kunnen dus heel wat doorstaan , dat heeft ``matoe`` wel bewezen , ik denk dat hij zeker 16 jaar is geworden.
ik heb nu een zwarte kater die ik naar hem heb vernoemd , maar mijn kater is echt een ``patatcultuur`` kat hahaha
ik heb hem in dienst genomen om muizen te vangen , maar omdat het niet uit blik komt ,weet hij er geen raad mee.
als het koud is wil hij niet naar buiten en gaat liever de hele dag maffen dicht bij de kachel. tis dat hij geen middelvinger heeft anders zou hij me daarmee willen zeggen , ga zelf maar naar buiten :lol:
Bijlagen
patat cultuur kater
patat cultuur kater
matoe 5.jpg (116.74 KiB) 3518 keer bekeken
let love rule


Plaats reactie