De kracht van je hersenen

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: De kracht van je hersenen

Bericht door Bob R.I.P. »

Ze blijft rechtsom draaien, wat ik ook probeer. Ik had wel alle 6 F's geteld. Ik weet dat ik in mijn handelen absoluut rechtshandig ben. Een schroefje of pennetje ergens uit halen altijd de tang of pincet in de rechterhand. Moet ik echter een onderdeel van een printplaat afhalen door het los te solderen en op te wippen met tang of schroevendraaier dan kan dat alleen maar met de soldeerbout in de rechterhand. Links stuur ik dan net zo makkelijk het tangetje. Links de soldeerbout gaat niet. Zeg het maar.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.

Gebruikersavatar
Cor Leliard
Berichten: 3418
Lid geworden op: 20 sep 2004 17:57
Locatie: Breda

Re: De kracht van je hersenen

Bericht door Cor Leliard »

Ik heb niet gedronken ,mar nu draait ze soms ook links om.
wispelturige dame.
gr Cor
Il parle Il a parle
Meestertje
Berichten: 503
Lid geworden op: 29 jan 2010 21:08

Re: De kracht van je hersenen

Bericht door Meestertje »

.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: De kracht van je hersenen

Bericht door Compass »

Vond na lang tellen 6 F's en kan die dame met een beetje staren beide kanten op laten draaien.
Hoewel, af en toe flikt ze het om na twee rondtornen over bb, toch weer sb uit te gaan.
Sorry, ga nu verder met een stukje schiemanswerk :? :wink:

Groeten
Bert de Boer
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: De kracht van je hersenen

Bericht door Mart Hoogedoorn »

FF met de oogies knipperen en het meisie draait de andere kant uit...ook kon ik alle foefjes goed lezen....mag ik mee blijven doen? :wink:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook


Plaats reactie