MIJN WERKPLEK.

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
ronny

MIJN WERKPLEK.

Bericht door ronny »

Dit is mijn werkplek alweer voor 6 maanden,en wordt daar een beetje tureluurs van.
Hoop over 2 weken meer te horen als ik naar de keuringsarts moet voor een tussen keuring.
Stiekem hoop ik dat hij me gelijk doorkeurt en dat ik dan weer mag varen,en dan graag voor de kerst weer weg.
Hoop doet leven zegt men dus hoop ik maar.

Afbeelding[/b]

Joke

Bericht door Joke »

Ha die Ronny, ik kan me voorstellen dat je daar lichtelijk op uitgekeken bent. Maar houd moed, komt goed joh!
Voor de kerst weg zou wel helemaal geweldig zijn. Als je goedgekeurd word kun je vast wel snel weg, er zullen er weinig zijn die zelf aanbieden om met de feestdagen te varen. :wink:
ronny

Bericht door ronny »

Hoi Joke.

ik had dat zo bij zo wel aangeboden,ben al 3 jaar achter elkaar thuis.
Vind dat het de beurt aan iemand anders is,het leifstr natuurlijk eenHollander maar de oostblok gasten willen ook wel achte kaap kont liggen met kerst.
Deze dagen zeggen mij niet zo veel meer zins mijn moeder is overleden kwam altijd voor haar wel eens met kerst thuis had ze allen kinderen weer bij elkaar.
maar deze k..kerst zit ik ook weer alleen en dan hoeft het van mij niet meer,kan je beter aan boord zitten en dat is toch mijn thuis.
Joke

Bericht door Joke »

Ook hier een "aangeboden" kerst op zee hoor! Manlief is de afgelopen 3 jaar 2x thuisgeweest en ook wij vonden het de beurt aan een ander om achter kaap kont te liggen. :wink:
Ant heeft 20 weken verlof staan en we vonden het beiden niet zo'n goed plan om die achter elkaar uit te zitten vandaar dat we ook zelf aangeboden hebben om hem met kerst te laten varen. Geloof dat ze op kantoor net van de schrik bekomen zijn want zoiets horen ze nooit!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je, na zo'n lange periode thuis, geen zin hebt in een "eenzame" kerst en lekker naar zee wilt. Ga voor je duimen!! :wink:
Oebele

Bericht door Oebele »

Hallo Ronny,

ik duim ook voor je hoor!
alles komt goed, jij zit met kerst gewoon aan boord! :wink:

de mazzl Kabeljauw
Adrie

Bericht door Adrie »

Afbeelding
Dit is niet mijn ideale foto.Maar Wim stond ff gek te doen.Ik zit in de woonkamer, anders zit hij zo alleen.Echt grijs :wink: maar wijs?Toevallig geen wiskhy maar een glaasje rode wijn. In plaats van bloedverdunners.
haha.
Gr. Adrie
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Adrie,
Prachtige actiefoto!
Zo had ik me jou ergens al voorgesteld, met die mooie glimmende oogies.
Ik zit ook in de huiskamer achter de pc en krijg het er steeds moelijker mee nu Akkie er ook af en toe "even" achter wil.
All the best
Jos
Joke

Bericht door Joke »

Hee Adrie,

Wat leuk om die "kop" van jou ook eens te zien! :D
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Joke,
Ik zat er op te wachten :lol:
Gr.Adrie
Gast

Bericht door Gast »

Mr. J. Komen. ?????
Afbeelding


Plaats reactie