Her en Der op Tenerife

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Als x meestertje ff een technische vraag.....dat ding gebruikt prik.Zit daar een batterij aan gekoppeld?vertel eens Allen.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook

jago
Berichten: 296
Lid geworden op: 07 jan 2009 13:34

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door jago »

Gerard,

Welkom terug van een weekje weg!!!!!!!!
Ik hoop dat je gauw weer als van ouds wordt.
Vooral een goede gezondheid gewenst en de beste wensen voor 2020.

Groet Jaap Gooijers
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door leo-shof »

Hier een link voor Mart : https://www.hartstichting.nl/hart-en-va ... /pacemaker

Ik vind het knap hoor.
En Gerard fijn dat je er weer bij bent.
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Allen »

@Mart, ik heb ja geen idee of er met een batterijtje gewerkt wordt.
Ook nooit in verdiept.
Ik heb namelijk GEEN pacemaker.
Met 'apparaatje' bedoele ik mijn hart.
M'n hart werkt prima, de leidingen zijn allemaal schoon, de pompfunctieis meer
dan goed en het één en ander functioneerd prima.
Omdat de slagen van mijn hart wat langzaam/traag zijn, zijn de slagen van het
hart krachtiger dan als die van een 'normaal' hart en moet er met één slag meer
bloed door de leidingen gepomt worden. :-D
Grtn @Allen
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Leo,slechte wielen moet men wat meer smeren,wat ik ook regelmatig doe, en Allen bedankt voor de inlichting...ik ga dat aandachtig lezen op een regendag.Niet dat ik zo'n apperaat nodig ga hebben,maar mischien mijn vrouwtje.
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door v+d »

Hoi Gerard, mooi verhaal en zo zie je maar weer dat er zonder machinekamer weinig van terecht komt.
Oude zeelui kunnen kennelijk wel tegen een stootje mits omgeven door de juiste hulp in strakke leren broeken, nog een wonder dat dat paceding niet op hol sloeg.
Nou hou dat hulpmotortje in ere dan zal het wel goed komen , rustig aan met de feestdagen van teveel alcohol wordt je bloed dun :wink:
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10557
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door jdbvos »

Mooi dat je weer terug bent, Gerard ! We maakten ons wel wat zorgen om je !

Ja die ziekenhuizen...ff de besturingssystemen fijntunen, de vloeistofstromen monitoren, hartkleppen stellen,....alsof het niks is !
Maar kijk uit als ze zeggen dat in het uitlaatsysteem de knalpot gereinigd moet worden !

...enne was die strakgeklede jongedame niet de oorzaak ?? Stond ze niet bij je in de lift, en terwijl je net de voorgevel aan het bewonderen was aan jou vroeg om op 1 te drukken, en je meteen daarna in de dubbele Nelson werd genomen….??
Bijlagen
hospital.gif
hospital.gif (165.79 KiB) 1205 keer bekeken
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door gerard tenerife »

Her en Der op Tenerife

All, bedankt voor het meedeleven en goede wensen, alhoewel ik me er zelf niet van bewust ben dat er iets bijzonders met me gebeurd is, ik was niet ziek, alleen wat vermoeid, en 2 dagenlater had ik een gloednieuwe pacemaker en ik merk dat ding eigenlijk niet.
Tussen twee haakjes de pacemaker heeft een batterij die voor 15 jaar gegarandeert is, nou ja dan ben ik 94 dat is wel een beetje te lang he, dat hoeft voor mij ook niet.
Mijn hartslag is normaal zo rond de 60 en dat weten ze ook want als je hier boven de 75 ben heb je een 3 maandelijkse kontrole en 1 maal perjaar bloedafname. Voor ik bij de dokter kwam was mijn pols 48, toen hij het nam 40 maar later in het ziekenhuis 36 op de monitor naast mijn bed.
Toen die dame in het strakke truitje de zender uitpakte en blauwe tand aansloot was ze dat met zoveel vuur aan het uitleggen dat ik een iedee had dat ze een verkoopster was, en het had me niet verbaast als ze aan het eind gezegt had, dat was het goede nieuws en nu het slechte, het kost je 5000 euros, maar dat was niet zo, zolang als de UK nog in de EU zit vallen we onder de Spaans ziekenwet, daarna?????
Na het kerst dinee zal ik me toch wel een Barranquito in laten schenken en op oudejaars avond, omdat ze op Tenerife geen oliebollen hebben, een stukje Stilton kaas met een glaasje Tawny Port, dan ben ik weer tevreden.

Terug naar Puerto in de wolken, ik heb die fotos niet voor niets gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Groeten van Tenerife, Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Martinus
Berichten: 1003
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Martinus »

Toen werd ik naar een andere kamer gebracht, naar een dame zat, gekleed in een nauwe leeren broek en een nog nauwer truitje,( volgens mij had ik toen die Pacemaker helemaal niet meer nodig),
Goeie! :-D
Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: Her en Der op Tenerife

Bericht door Geep »

Tja, hij....die verre reizen maakt kan veel verhalen. Gelukkig ben je weer op eigen bodem. Wel met een hulpmotor.
Het wordt wel lachen als je de supermarkt verlaat...alle waarschuwings - bellen & toeters wijzen je aan als winkeldief.
Al toeterend ga je vrolijk het Nieuwe jaar in....
Vrgr. Geep


Plaats reactie