Rock!

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Rock!

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

v+d schreef:Ik dacht dat Jos in een kade muurtje gevaren was? :roll:
Nee hoor, mijn specialiteit was steigertjes, de kademuur in BA op de Eemhaven kwam o.a. door de Hotlo die opeens niet achteruit wilde. :)

Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Rock!

Bericht door hrobbers »

Niet echt het neusje van de zalm zo te zien :lol:
Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Re: Rock!

Bericht door K.Brouwer »

HRobbers,

Jammer genoeg is er geen enkel geluid bij die links,staat een kruisje bij de luidspreker linksonder in beeld.Erop klikken helpt niet. Una Lágrima heb ik hier op 45 toeren liggen dus die maar even opgezet :wink: .

Groeten,K.Brouwer
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Rock!

Bericht door hrobbers »

Raar, ikj kan ze gewoon openen, ook op mijn werk.
Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Re: Rock!

Bericht door K.Brouwer »

Da's zeker vreemd,na bovenstaand bericht te hebben gelezen weer de links aangeklikt en...kruissies weg en overal muziek! :shock: . Snap het dus niet.

Maar dat is nog muziek uit de tijd dat er nog ECHTE muziek gemaakt werd. 8)

Groeten,K.Brouwer
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Rock!

Bericht door lp »

:wink: Er waren soms mensen aan boord die een instrument bespeelden, b.v. gitaar, accordeon of trekzak. Ik zelf had ooit in "Frisco" een gitaar gekocht in een dumpstore en kende wel 4 grepen, wat genoeg was om bekende deuntjes te spelen. Ik vroeg me af of er lieden op dit forum zijn die destijds ook een instument aan boord hadden en of ze nu nog iets met muziek doen :?:
quo vadis
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10596
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Rock!

Bericht door jdbvos »

yep !
Gitaar met mondharmonica's (+ schouderhouder) altijd mee !

Zie bij topic Nedlloyd en item Waalekerk

de (dure) gitaar nooit in zo'n koffer,maar in zo'n zak.
Vanuit het stoeltje in het vliegtuig of vanaf de vertrekhal altijd goed kunnen zien hoe 'men' dat stukkie lading behandelde...
Altijd met respekt en grootste voorzichtigheid behandeld, zelfs in Nigeria of Arabische landen; kwam altijd als laatste in het toestel, en kwam er altijd als eerste weer uit, werd ff apart gezet, weer bovenop een karretje gelegd, en verder getransporteerd.

M'n koffers hadden méér te lijden in 1 vlucht als m'n gitaar in al die jaren. Ben ik die mensen nóg dankbaar voor ! Mag ook wel eens worden gezegd.
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
hrobbers
Berichten: 557
Lid geworden op: 26 sep 2006 20:17
Locatie: de Meern

Re: Rock!

Bericht door hrobbers »

Ik heb bij de KNSM een bediende mee gemaakt die speelde op een doedelzak, werd je niet echt vrolijk van.
:evil:


Plaats reactie