Leeftijd

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Adrie

Leeftijd

Bericht door Adrie »

Ik zit er net aan te denken, wat zou de gemiddelde leeftijd zijn van de kombuizers?Vinden jullie het brutaal en durven we het te vertellen? Ik heb een idee dat Kabeljauwtje de jongste is, maar wie is de oudste? Wel eerlijk zijn he?

Gr. Adrie

ronny

Bericht door ronny »

Hoi Adrie.
Ik denk dat ik me tot de middenklasse mag rekenen :lol:
Ben van het bouwjaar 1963 een zeer goed bouwjaar zullen we maar zeggen,alhoewel ik daar de laatste tijd wel een beetje aan twijvel. :)
Dus ik ben 41 jaar en stil going strong :?:
Joke

Bericht door Joke »

Hee Adrie, da's niet eerlijk... wel aan ons vragen en zelf je leeftijd niet vermelden. :wink:

Ik ben trouwens 33.
Rob Deelder (RIP)

Bericht door Rob Deelder (RIP) »

Hallo Adrie,
ik ben van de geboortegolf(1946)ff rekenen dus 58
Groetjes Rob
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Hoi Adrie,

Dit persoontje is geboren in het eerste oorlogsjaar juli 1940.
We verwachten natuurlijk wel antwoord op de vraag van Joke.

gr. Gerrit
Groetjes Gerrit.
Adrie

Leeftijd

Bericht door Adrie »

Sorry Joke en Gerrit,
Ik dacht dat het algemeen bekend was.
Ik ben van 1934 dus een grijze uil en over 17 dagen 71.jaar :cry:

Gr. Adrie
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ik kan het zelf maar nauwelijks geloven, maar ik ben van september 1934!

Daarom kan opa van vroeger vertellen. :shock:

Ik dacht aan kop te lopen - of achteraan, net hoe je het bekijkt - maar terwijl ik het schrijf, geeft adrie al antwoord op de vraag en blijkt een nog ouwere zak te zijn dan ik.
Als je van 1934 bent, word je over 17 dagen geen 72, maar pas 71, Adrie. :wink:
Leen B

Leeftijd!!!!

Bericht door Leen B »

Hallo Adrie iedere leeftijd heeft zijn bekoring ja toch? :D Je zal nog niet de oudste zijn denk ik. :wink: Maar je ben zo oud zoals je je voelt denk ik maar. Al voel ik soms wel dat ik dat klusje waar ik mee bezig ben in twee dagen zal moeten doen, terwijl ik het voorheen in een dag deed. :evil: Ik ben van 1938, 66 jaartjes jong, een goed jaar dus, want onze Koningin is tenslotte ook van dat goede jaar. :P Groetjes Leen
Adrie

Leeftijd

Bericht door Adrie »

Sorry Theo ,vergissing.
Meestal ben ik wakker als ik op sta.
daar baal ik van, ik ben juist zo trots dat ik zo goed kan(kon)
hoofdrekenen.ik heb het inmiddels veranderd. Maar.wat anders, ik ben geen ouwe zak maar een ouwe trut


Gr. Adrie
Leen B

Leeftijd.

Bericht door Leen B »

Hallo Adrie ik zie dat er in die korte tijd al 74 passanten dit item leeftijd gelezen hebben. En maar acht hebben er op gereageert. Zo zie je maar weer, wat we verdienen en hoe oud of jong we zijn is toch maar een heikel punt in ons landje naar het schijnt. Leen


Plaats reactie