Webcams

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Webcams

Bericht door ferryvaneeuwen »

@Jos, dat doet me herinneren aan dat zwangere meisje. Haar moeder vroeg haar hoe de vader heette en na enig nadenken zei ze: Jansen & Tilanus....
gordijnen dicht
Onder Source staat dit als Huiskamer, maar het is de slaapkamer boven van mijn zoon die daar af en toe nog een nachtje doorbrengt.

@Dick, inventieve jongen. Had zeker goede relaties hier en daar.
Webcams zoeken is niet zo moeilijk. Met een paar instructies is daarop goed te Googlen:

Algemene Webcams
Axis Webcams
Meer Axis Webcams

Nederlandse maritieme webcams vind je hier, gewoon via het Maritiem Museum.

Voor andere camera's zijn weer andere scripts nodig maar die zijn te vinden op het internet. De Axis camera's hebben nogal eens een klein stukje software nodig, Media Control e.d. Die kun je veilig downloaden als het van Axis afkomstig is.

Er zijn ook - veelal Russische - sites om webcams mee te zoeken maar daar moet je mee uitkijken omdat die nogal eens akelige scripts kunnen uitvoeren op de webpagina. Gelukkig blokkeert IExplorer die wel maar toch. Bovendien zijn er programma's die dit kunnen maar waarschijnlijk op basis van dezelfde instructies.

Ferry

Bert (R.I.P.)

Re: Webcams

Bericht door Bert (R.I.P.) »

vanachter je komputje in Nova Scotia bij iemand in Nederland
Zo zag ik onlangs in Nederland een kennis voorbij schuiven, op weg naar Halifax (Nova Scotia) .

Gr Bert. Romeling.


Afbeelding
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Webcams

Bericht door Bob R.I.P. »

Deze zag ik niet in het lijstje staan van maritieme webcams.

mvg
Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Webcams

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Hè Ferry... ook ik hou je ''in de peiling'',tenminste het vijvergebeuren, wat woon je daar mooi,groet Mart. :o
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Webcams

Bericht door ferryvaneeuwen »

Kombuizers mogen me in de peiling houden.... Net even gekeken naar het beeld, maar ik geloof dat ik de winterse zooi van de ramen moet wassen. Het ziet er allemaal wat wazig uit tenminste.

Ferry
Bert (R.I.P.)

Re: Webcams

Bericht door Bert (R.I.P.) »

De haven Delfzijl is nu op deze link te zien Theo.



http://www.groningen-seaports.com/DeHav ... beeld.aspx


Gr Bert.Romeling.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Webcams

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Bedankt, Bert!


Plaats reactie