Rainbow Warrior Regatta

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
RWRegatta

Rainbow Warrior Regatta

Bericht door RWRegatta »

De Rainbow Warrior Regatta voor roeiers, kanoërs en peddelaars met uithoudingsvermogen.
De Rainbow Warrior Regatta is een van de langste vaarmarathons ter wereld: een non-stop vaarmarathon waarbij teams binnen 24 uur 100 kilometer of 100 mijl afleggen voor de Rainbow Warrior, het vlaggenschip van Greenpeace. Van roeiboot tot sloep, van kajak tot drakenboot. Werf sponsors en stel je uithoudingsvermogen op de proef voor de Rainbow Warrior. Kijk op de website voor meer informatie over deze tocht, http://rwregatta.nl/

v+d
Berichten: 7174
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Rainbow Warrior Regatta

Bericht door v+d »

Leg eens uit waarom zeelieden en vissers de Rainbow Warrior zouden steunen??
We zitten of zaten op dezelfde vijver maar vaak vind ik de acties van Greenpeace aardig overdreven.
Ook de Rainbow Warrior vindt ik teveel van het goede.
Ik vind peace en warrior ook niet zo goed samengaan,maar laat mij graag overtuigen!!
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4858
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24
Locatie: Tukkerlaand

Re: Rainbow Warrior Regatta

Bericht door Allen »

X
Grtn @Allen
Jos Komen (R.I.P)

Re: Rainbow Warrior Regatta

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

In het verleden zijn er al vaker veel te heftige discussies op Kombuispraat geweest over Greenpeace.
Op de een of andere manier liep het steeds uit de klauwen.
Peace betekent toch Vrede? :)
v+d
Berichten: 7174
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Rainbow Warrior Regatta

Bericht door v+d »

Jos,
Ik wil geen hoekse en kabeljauwse twisten uitlokken, maar als je de nieuwe Rainbow Warrior bekijkt ga je je toch ernstig ongerust maken.
Leven hier mensen hun hobby uit of proberen ze werkelijk en op een redelijke manier problemen onder de aandacht te brengen?
Ik laat me graag overtuigen of hoor in ieder geval graag waarom we de rainbow warrior moeten ondersteunen.
En zal me van commentaar onthouden dan lokken we ook geen discussies uit.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Rainbow Warrior Regatta

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De discussies beginnen pas goed op gang te komen als we te horen krijgen waarom we dit moeten ondersteunen, vandaar mijn reactie.
Peace... :wink:
Jaap v D

Re: Rainbow Warrior Regatta

Bericht door Jaap v D »

:mrgreen: :mrgreen:

grts Jaap
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4858
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24
Locatie: Tukkerlaand

Re: Rainbow Warrior Regatta

Bericht door Allen »

X
Grtn @Allen
Harry Bernd (R.I.P.)

Re: Rainbow Warrior Regatta

Bericht door Harry Bernd (R.I.P.) »

Ik denk dat Greenpeace erwt is door Google vertaald.Daar komt ook de kleur vandaan.
Harry


Plaats reactie