Uitspraak:!!!!!

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Ruud (R.I.P.)

Uitspraak:!!!!!

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Quote:
23/6/2004
13:04:35 Uitspraak:!!!!!

Ahoy Allemaal,
Via deze weg wil ik jullie graag laten weten, dat ik mijn ruim 9jarig durende rechtzaak, uiteindelijk heb GEWONNEN, zaak tegen zorgverzekeraars betreffende de AWBZ,helaas is die geen scheepvaartbericht, maar wil op deze manier al diegene die hiervan op de hoogte waren,dit laten weten.
Unquote:
Vandaag 07-01-2005 "FEESTDAG" er komt schot in de zaak,want er is een 1e gedeelte[1/3 van de rente] van de door mij gevorderde teruggave van het totaal bedrag aan mij overgemaakt,[telefonisch overgemaakt] a.s woensdag 12 januari, zal de verzetsprocedure worden afgehandeld, die in 1996 was gestart, en eigenlijk op de rol voor medio 2006 stond.Dus komt er nu werkelijk schot in.
Hier zit op dit moment een zeer emotionele jongen.
Ps.Ik zou jullie allemaal wel willen kussen/omarmen, en bij de eerstvolgende reunie maak ik het goed :!:

Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Ruud,
Ik zal wel iets gemist hebben, maar volgens mij heb je een overwinning behaald.Gefeliciteerd , en nu de rest. Ik neem er een op jouw rekening :lol: die (rekening) stuur ik wel per mail naar je toe
Gr Adrie.
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Ruud,

Na negen jaar eindelijk gerechtigheid, van harte gefeliciteerd.

Afbeelding

Gr Gerrit
Groetjes Gerrit.
Huib
Berichten: 84
Lid geworden op: 22 jul 2004 16:56
Locatie: Stad aan 't Haringvliet
Contacteer:

Bericht door Huib »

Ruud, van harte. Eindelijk gerechtigheid.
Gr, Huib
ronny

Bericht door ronny »

HoI Ruud.

eindelijk zijn ze dan aan het uitbetalen ,gefeliciteerd.
En inderdaad de aanhouder wint dus.
Ben blij voor je dat er eindelijk een eind komt aan deze lijdensweg van procudures.
Joke

Bericht door Joke »

Gefeliciteerd met deze overwinning Ruud! Het zal een moeilijke periode geweest zijn maar goed dat je volgehouden hebt! :D
H.C. Hogeboom (RIP)

Bericht door H.C. Hogeboom (RIP) »

Van harte Ruud, hoop dat de rest ook snel wordt afgewikkeld, zodat je je aandacht op leukere zaken kunt richten.

PROOST
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

gr.
Harry
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Bericht door Eric »

Gefeliciteerd Ruud!
Eerlijk duurt het langst, al is dat soms wel erg lang.
Eindelijk dan weer in rustiger vaarwater.

Groeten,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Proficiat Ruud,

Het voelt alsof wij allemaal ook een klein beetje gewonnen hebben.

Groetjes,
Bert de Boer
Jaap v D

Bericht door Jaap v D »

Proficiat Ruud ,het is je van harte gegund ;zonder strijd geen overwinning

grts Jaap :lol:


Plaats reactie