Heel boos

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Heel boos

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dit topic blijkt dus duidelijk in een behoefte te voorzien.
Maar niet echt mijn favoriete topic. :(
Eigenlijk niets nieuws onder de zon, 60 jaar geleden toen Vadertje Drees minister-president was liep men net zo hard te kankeren op die hoge heren in Den Haag die met hun luie reet op het pluche zaten.
En van onze belastingcenten mooi weer zaten te spelen. :wink:

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14381
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Heel boos

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Eigenlijk niets nieuws onder de zon, 60 jaar geleden..enz.
DAT zie je heel scherp Jos....en " als niemand z'n mond open doet en driftig bezwaar aantekent"....wordt het gegarandeerd weer veeeel slechter........"in a hartbeat"..........

Een kennis van me kwam net eergisteren terug van een vakantie in Engeland....hij had een heel mooi verhaal....EN hij observeerde dat:

" ook in een stel kastelen enz. bekeken waar in de 1500's of zo Henry de 8e of zo met hun crowd leefden.......en ik quote:

" these guys lived high of the hog in those days, while the people around them starved to death"

unquote.
Als je goed rondkijkt in de wereld blijken er nog vele plaatsen te zijn, waar er kennelijk " geen moer is veranderd" en " vriendelijk verzoeken of ze zich een beetje in willen tomen van jouw belastingcenten" werkt NIET....ook DAT leert ons de geschiedenis.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Re: Heel boos

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Maar Vadertje Drees wordt tegenwoordig zo'n beetje heilig verklaard..... :wink:
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Heel boos

Bericht door gerard tenerife »

Jos schreef
toen Vadertje Drees minister-president was liep men net zo hard te kankeren
Uit mijn jonge jaren kan ik me nog herinneren dat Drees door mijn ouders vergeleken werd met de duivel en ook de PVDA, maar ja zij stemde A.R. :lol: Ook in de toekomst zal het blijken dat eene Adolf nog wel eens iets goed gedaan heeft :shock: (volkswagen geloof ik :wink: ) maar Heilig verklaren :o dat gaat wel een beetje ver.
mvg Gerard.
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
jangoedhart (R.I.P)

Re: Heel boos

Bericht door jangoedhart (R.I.P) »

heel boos 2 Nou krijgt die zakkenwasser toch nog z,n zin.
Bijlagen
heel boos 2.jpg
heel boos 2.jpg (61.93 KiB) 5923 keer bekeken
jangoedhart (R.I.P)

Re: Heel boos

Bericht door jangoedhart (R.I.P) »

heel boos 1
Bijlagen
heel boos.jpg
heel boos.jpg (94.87 KiB) 5920 keer bekeken
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Heel boos

Bericht door ferryvaneeuwen »

Een wonderlijke man die inmiddels is gaan hemelen.
Hij werd gekend als een buitengewoon aimabel mens met een groot gevoel voor humor.
Ja, dat laatste blijkt duidelijk uit zijn epistel in de krant. Hij heeft zich indertijd hevig verzet tegen zijn leeftijdsontslag bij de EUR en ging daar behoorlijk ver in. Hij vond dat dit pure leeftijdsdiscriminatie was. Zit wat in.


Ferry
Jos Komen (R.I.P)

Re: Heel boos

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

" als niemand z'n mond open doet en driftig bezwaar aantekent"....wordt het gegarandeerd weer veeeel slechter
Dat ben ik wel met je eens, Harry.
Ik ben alleen bang dat dit topic weinig invloed zal hebben op de publieke opinie in ons mooie landje.
Tenslotte zitten hier weinig corrupte politici in vergelijking met andere landen en dat iemand na zijn politieke carrière leuke goedbetaalde banen en bijbaantjes weet te versieren, ik geef ze geen ongelijk. :wink:
Je zegt toch geen nee als iemand je een goedbetaald baantje aanbiedt?
Ik zou dat tenminste niet doen, maar helaas is er bij mij nog geen headhunter langsgekomen. :lol:
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Heel boos

Bericht door Compass »

nog geen headhunter langsgekomen
Wat benn' dat Jos? Kopnsnellers oet Warffum ? :)

Grt
Bert de Boer
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10558
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Heel boos

Bericht door jdbvos »

Headhunter ???? :shock:
:roll: shit....ik dacht altijd dat dat een engelstalig iemand was die orale bevrediging zocht.....
Oost, west...ook best


Plaats reactie