postzegels

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
Adrie

postzegels

Bericht door Adrie »

Hallo Allemaal,
In mijn profiel heb ik bekend gemaakt dat ik postzegels spaar, maar tot op heden geen respons.Mijn belangstelling gaat uit naar Scandinavie, Canada, Nw. Zeeland ,Australie, Indonesie, Belgie en Nederland.
Misschien?
Gr. Adrie

John Vrijdag

Bericht door John Vrijdag »

wwdddddddd
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ton Sander, van de scheepswerf Sander in Delfzijl, verzamelde postzegels van schepen en vuurtorens, maar dan ook nog weer op een aparte manier. Hij had telkens één postzegel op een A4-vel en daarbij dan een beschrijving van het schip of die vuurtoren. Het zal een jaar of dertig geleden zijn dat hij zijn verzameling een keer tentoon had gesteld in de bovenzaal van het Zeemanshuis in Delfzijl. Ik vond dat toen zo mooi dat ik dat ook wilde gaan doen, maar we zijn nu dus 30 jaar verder en het is nog steeds bij het plan gebleven... :)

Ik heb jarenlang schepen en scheepvaart, ruimtevaart en dieren verzameld, maar ook dat is helemaal verwaterd. De dieren en de ruimtevaart heb ik kortgeleden aan mijn kleindochter gegeven. De scheepvaart heb ik nog, for sentimental reasons... :wink:
Gast

postzegels

Bericht door Gast »

Hoi ,
wie wil met mij postzegels ruilen?Ik heb er verschillende uit belgie,Thailand,Suriname,Australie,Bolivia,Duitsland en afrika.Ik ben vooral op zoek naar postzegels uit eender welke land.
Mijn emailadress is saartje_gers@hotmail.com
iemand geintreseerd?
GOOFY

Bericht door GOOFY »

Afbeelding


Plaats reactie