Even heel iets anders ....

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Theo Horsten (R.I.P.)

Even heel iets anders ....

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Onze Lieve Heer had altijd al rare kostgangers en dat die ook op het internet rondzwerven, was te verwachten, maar toch is het raar als je er mee te maken krijgt. :-D
Ben ik toch maar mooi door de mand gevallen. Blijk ik nooit te hebben gevaren, maar 33 jaar in een zagerij aan de Zaan de hebben gewerkt. Als chef van de werkplaats nog wel!
Dat is me helemaal ontgaan
Geen idee wie die grappenmaker is.
Ik heb zijn naam maar weggehaald.
To all readers:

The person Theo Horsten never sailed on any ship. All his stories are a hoax, concocted out of encyclopedias and other sailors stories. I worked with him in the years 1959 to 1992 in a sawmill in Holland, where he was chief workshop in Saw mill Zaanland and Rote Westzaan in the Westcoast of the Netherlands. I admire him for being one of the most clever persons I ever met, he could make you believe he started as captain on a Thames barge Thistle, and I believed him. Until I met the owner, who never knew him.(!!!)
I got suspicious and dug into his personal features. Not a SINGLE word, rank, or seagoing profession he did, NOTHING. He was kicked out of his matrimonial house after molesting his beloved ones, went to Greece, married an abandoned woman, and did NEVER dare to confront one of the REAL sailors he was commenting on and scoffing at on one of his visits in the Netherlands, NEVER.

So: Good willing sailors and interests: Better stop commenting here and register at a real sailors forum in Holland, England Scandinavia and Germany. And avoid any comments on this clever person.

Greets
****** ******
retired second engineer on cargo ships P&O.
Dat bleek al bijna drie maanden op mijn website te staan, maar ik was daar dus een poosje niet geweest. :oops: :oops:

Jos Komen (R.I.P)

Re: Even heel iets anders ....

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Dat is van dik hout zaagt men planken wat die gepensioneerde 2e machinist schrijft, die zelf 33 jaar in die zaagmolen gewerkt heeft. :wink:
Inderdaad even iets héél anders. :)
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: Even heel iets anders ....

Bericht door Gerrit »

Toch ook wel een verantwoordelijke baan. :-D
Groetjes Gerrit.
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Even heel iets anders ....

Bericht door ferryvaneeuwen »

Zo zie je maar Theo, het komt toch altijd uit. Je had maar beter open kaart kunnen spelen....... :-D Heb je trouwens al je vingers nog wel?
Work in progress....
Work in progress....
image.jpeg (94.01 KiB) 8488 keer bekeken
Ik zag dat je zeker van de schrik het gastenboek op je website hebt verwijderd!

Die maffe gast was bepaald ook geen licht, zo te zien een eeuwige tweede die zijn papieren niet kon halen en daarom maar zijn frustraties op anderen uitleeft.
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Even heel iets anders ....

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Ik zag dat je zeker van de schrik het gastenboek op je website hebt verwijderd!
Effe gesloten, dat was de snelste manier. Kan ik zo weer bij zetten. Ik zag dat gisteravond laat pas.
Ik moet daar nodig aan de schoonmaak en aan de verbouwing en de sanering en de nieuwbouw en zo.
Maar ja, dat moet ik op wel meer plaatsen ... :oops:
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10557
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Even heel iets anders ....

Bericht door jdbvos »

Je kunt (laten) nazien wie het verstuurd heeft, Theo. Mensen die denken dat ze weg kunnen komen met het roepen van allerlei onwaarheden, kunnen dat misschien, mits ze weten hoe ze hun computer zonder gegevens/provider moeten instellen, want dat is errug moeilijk....
Ze zijn op IP-adres vrij gemakkelijk te herleiden: kijk maar naar de programma's van Peter R de Vries mbt internet-pesten die momenteel erg IN zijn...
Dergelijke onzin is "verboten"....
Iedereen beroept zich tegenwoordig op 'vrijheid van meningsuiting', maar 'openbare beledigingen' zijn in datzelfde wetboek nog altijd strafbaar.
En dit valt zonder twijfel onder de noemer 'smaad en/of laster'.
Ik zou zeggen: aanklagen, en de persoon (binnen een dag) een dagvaarding sturen. Ben heel benieuwd naar z'n bewijzen !
Oost, west...ook best
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Even heel iets anders ....

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Welnee, man; ik voel me helemaal niet beledigd. Ik lach me rot. :-D
Ik heb zijn IP adres en dat bewaar ik, want je weet maar nooit of zo iemand ergens anders nog eens opduikt. Dit beschouw ik als een geintje, meer niet. Het is gewoon een hoop onzin, dat hoef ik verder niemand duidelijk te maken, dat is genoegzaam bekend. Dat van die Thames barge vind ik mooi. :-D
Het Engels is uitstekend, maar ik vermoed dat het gewoon een Hollandse jongen is. De naam die hij eronder zette, levert op Google geen enkele treffer op. Het bericht is afkomstig uit Eindhoven. Dat geeft me een idee wie het is. Simpel te controleren of ik gelijk heb, maar dat kan wachten tot het eventueel nodig is.
En gaan over tot de orde van de dag. :wink:
Da Silva
Berichten: 320
Lid geworden op: 10 jun 2014 22:37

Re: Even heel iets anders ....

Bericht door Da Silva »

Goeie middag.

Ik begrijp, dat Theo hier niet zo zwaar aan tilt. Jammer, maar zulke zielige figuren bestaan helaas. Verder ben ik het helemaal eens met het verhaal van JVos, met uitzondering van het IP-adres. Als ik goed ben ingelicht, werken de providers in Nederland met zogenaamde "statische IP-Adrtessen". Hier in Belgie wordt ook gewerkt met "Dynamische-IP adressen" . Ik heb dit bij mijzelf wel eens getest en zag dat dit inderdaad zo was. Of het nog zo is, moet ik uitzoeken. De reden was, dat de toegang tot een site in de .V.S. werd geweigerd, omdat gebruikersnaam e.d. niet in overeenstemming waren met het ip-adres, waarop ik me oorspronkelijk had aangemeld.
Vraag me overigens niet, waarom er providers zijn die werken met dynamische ip-adressen. Misschien, dat er niet genoeg adressen zijn ??. Ik weet het niet.

Grt.

Mario
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Even heel iets anders ....

Bericht door v+d »

Ahoy Theo, zolang in een zaagmolen werken en dan ook nog je tweede rang halen als stoker! Dat is een bezig baasje geweest.
Mooi engels, die heeft gestudeerd. Nou ja van dik hout zaagt men planken, daar moet je nu dus alles van weten :-D
hoe is het met je lofkwekerij?
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Even heel iets anders ....

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Mooi engels, die heeft gestudeerd.
Nee, dat heeft ie niet. Dit heeft iemand anders voor hem geschreven. Zijn eigen Engels is zeer beperkt. Overigens is zijn Nederlands niet veel beter.

De witlof is wat zorgelijk. Ik heb het, mierenneuker die ik ben, heel precies volgens de voorschriften die op het pakje stonden gezaaid. Daar staat ook dat het groen dan na veertien dagen boven de grond moet komen. Dat was ook wel zo, maar nu na drie weken is dat nog nauwelijks gevorderd. En dat terwijl mijn vrouws producten in dezelfde grond groeien en bloeien dat het een lieve lust is. Grote tomaten, trostomaatjes, bonen, grote komkommers, kleine komkommers , courgettes en aubergines. We hadden telkens veel te veel dus deze keer nog niet de helft gezaaid en geplant, maar het wordt nog steeds een rijke oogst. Die tomaten en komkommers zijn me toch lekker, zeg.


Plaats reactie