Opmerkelijke berichten

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
scheepswtk

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door scheepswtk »

Geachte Vos,

Ze zullen meer ballen vinden in de sloten en of plassen op de golfbaan, meeste banen met wat water vinden er wel een 20.000 a 30.000 per jaar.
De jongelui die ze vissen hebben soms honderdduizenden in voorraad. Of ze vangen er een bepaald bedrag per geviste bal daarna verkopen de golfbanen ze als lakeballs, 30 a 50 cent per bal.

Derk

Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10600
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door jdbvos »

Hallo Derk

ik ben net als jij een (ex) scheepswerktuigkundige, of 'machinissie', dus gewoon Jan, zoals mijn ouders mij trots noemden, volstaat prima hoor ! :-D
Er zijn echter héél veel Jan Vos'sen, dus vandaar de ondertiteling als jdbvos; dus slechts tbv de "differentiatie"...
Oost, west...ook best
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door Mart Hoogedoorn »

JDBVOS..staat dus voor; Jan De Beruchte VOS :lol:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door leo-shof »

Martje kijk uit he
Hij weetje te wonen :lol:
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10600
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door jdbvos »

Nou dat klinkt iig leuker als Jan DeBiel Vos (zeg ik meestal wanner men vraagt waar die D en B voor staan; wordt soms zelfs gelezen als Jan de Vos -ook hier op HetForum :lol: )
Wots in uh neem, zei Zeikspier al :lol:
Jan De Beruchte VOS
Ik vinnum leuk ! (zie onderschrift !!! )
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door leo-shof »

Helemaal mee eens Jan
En het doet geen zeer , en ik vind het wel knap gevonden .
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
Harry Bernd (R.I.P.)

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door Harry Bernd (R.I.P.) »

jdbvos schreef:Wots in uh neem, zei Zeikspier al
De letterlijke vertaling is Schudspier.
Harry
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Jan, fijn dat je het leuk vind....Tja er zit heel wat inspiratie in zo'n borreltje''Presidente'' :lol:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

    • Lieve in de Heer,

      Ik ben mevrouw Eunice Kamal uit Republiek Koeweit en ik contact met u op om u te laten mijn verlangen om een Charity Foundation in uw land esterblish met dit bedrag van $2.500.000, die ik geërfd van mijn overleden man, de heer Tony Kamal die Koeweit was weten ambassadeur in Ivoorkust voor zijn ontijdige dood. Ik wil zien dat dit geld wordt geïnvesteerd voor elke organisatie van uw keuze in uw land en verspreid, jaarlijks onder de charitatieve organisaties als moederloze baby's huizen, moskeeën, kerken, scholen, het ondersteunen van arme oude mannen en vrouwen of iets in je hoofd dat wil worden ten goede aan de armen.

      Ik nam deze beslissing omdat ik werd opgevoed als een minder bevoorrecht en ik ben hier momenteel opgenomen in het ziekenhuis in Abidjan, Ivoorkust, West-Afrika. Waar ik een behandeling ondergaan voor mijn aanstaande borstkanker chirurgie operatie en omdat dit de ziekte van mijn arts vermeden me van telefonische communicatie.

      Mijn geluk is dat ik leefde een leven van een waardige christelijke, want die wil de Heer te dienen moet Hem dienen in geest en in waarheid. Zodra ontvang ik uw reactie op dit depsit claimen namens mij voor dit werk van God, zal ik u alle relevante informatie geven die leidt tot de uitstoot en overbrenging van dit geld als mijn vertegenwoordiger heeft.

      Bij voorbaat dank voor uw aandacht en hopen met spoed van u te horen.

      Je zus in de Heer,
      Mevrouw Eunice Kamal.
[/i]

Ik weet het: dit krijgt iedereen zo nu en dan, maar dit vind ik toch wel een hele mooie. Erg aangrijpend. Ik werd vooral getroffen door dat: ....ondersteunen van arme oude mannen en vrouwen of iets in je hoofd dat wil worden ten goede aan de armen.
Dus als hier arme oude mannen - of vrouwen - zijn die ondersteund willen worden, dan breng ik die gaarne in contact met je zus in de Heer mevrouw Eunice Kamal. Een kleine vergoeding wordt zeer op prijs gesteld, want als het zo doorgaat met Griekenland en de euro heeft deze arme oude man binnenkort ook ondersteuning nodig. :roll:
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4860
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24
Locatie: Tukkerlaand

Re: opmerkelijke berichten

Bericht door Allen »

Harry schreef:Zeg Martin, misschien kun je de rekening naar Theo sturen of naar Alan....naar keuze.....die klanten lopen hier op Kombuis rond te bazuinen dat ze " TEVeel geld" hebben ..........bij Theo kunnen dat mogelijk Griekse Drachme's zijn, maar Alan had nog enkele honderden Canadese $$$ waar ie niet wist wat ie er mee moest doen
Theo, ik zou me gaarne aanmelden voor ondersteuning, maar na bovenstaande tekst van Harry gelezen hebbende, durf ik dat niet meer. :oops: :mrgreen:
Grtn @Allen


Plaats reactie