Slecht weer

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Plaats reactie
Leen B

Slecht weer

Bericht door Leen B »

Zo zo Jan

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Ik heb hem namelijk in Duitsland gekocht dus een Duitse handleiding was mijn deel. Ik heb toen de Nederlanse Dealer gemaild, of zei mij aan een handleiding in het Nederlands konden helpen
Da's net zoiets als een thermosfles koffie meenemen en dan in een restaurant om een kop en schotel vragen Leen :oops: :shock:

Groeten,
Bert de Boer
Gerard

camera

Bericht door Gerard »

Ahoy Leen. Heel simpel, doet `s zo`n bladzijde, of een zin die je niet begrijpt, hier op het forum zetten? Dan kunnen we eens kijken en dan zal het rap gepiept zijn, zonder portokosten. Es gibt hier immer ja noch deutschschprachige Leute auf diesem Forum. :D De groet`n van Gerard mien jong....
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Bericht door janvanduin »

handleiding-online.nl

kijk daar is op Leen.
succes.
grts jan.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Leen.
Wat moet je nou nog meer weten?
O ja, wordt in Nederland geleverd met Duitse handleiding.....
Veel plezier ermee en dat we op Kombuispraat van veel fraaie foto's hiervan mogen genieten.
All the best
Jos

Met het fraaie en handig te bedienen model en 3 x optisch zoomobjectief is de FinePix A330 het model bij uitstek voor iedereen die een camera zoekt met hoge beeldkwaliteit, grootste fotoprestaties en een gunstige prijs.

De 3,2 miljoen megapixel kwaliteit levert fotobestanden met de hoge resolutie van 2.016 x1.512 (3M) pixels.

Als waarborg dat ook onder lastige omstandigheden geslaagde opnamen gemaakt kunnen worden heeft de camera snel toegankelijke motiefprogramma's voor Portret, avondscène, sport en landschap.

Lensdeksel openschuiven en de camera staat aan. Richten op het onderwerp en drukken op de ontspanknop is voldoende om de foto te maken. De automatische functie voor scherpstellen, belichting en witbalans bieden de gebruiker het plezier van zorgeloos fotograferen.

De FinePix A 330 maakt ook 320 x 240 of 160 x 120 pixels videoscènes*. De 160 x 120 pixels stand is perfect voor videoscènes die gemakkelijk per e-mail kunnen worden verzonden.
* zonder geluid.

Sublieme prestaties en 3 x zoom om het onderwerp prima in beeld te brengen
De FinePix A 330 is een compacte volautomatische digitale camera met 3.2 miljoen effectieve pixels voor echte 3.0 M pixels beeldresolutie. Werkt met slechts 2 AA formaat batterijen dankzij laag energieverbruik. Bij gebruik van herlaadbare AA Ni-MH accu's wordt zelfs een nog beter rendement behaald.De optionele Picture Cradle met bijbehorende AC-3VW lichtnetadapter en speciale NH-10 batterij maakt het mogelijk de camera op de PC aan te sluiten en de accu op te laden door eenvoudigweg de camera in de Picture Cradle te plaatsen.De geprogrammeerde automatische belichting en de vijf flitsinstellingen maken het mogelijk om grootse opnamen te maken onder uiteenlopende omstandigheden. De video functie voor videoscènes, in 320 x 240 formaat of 160 x 120 pixels, voegt nog extra mogelijkheden toe aan deze camera. Bij de camera wordt gerenommeerde veelzijdige software geleverd zoals de FinePix Viewer voor handig overzetten van opnamen naar computer, beheer en archiveren van de foto's en meer en de ImageMixer VCD voor FinePix om html fotoalbums of video CD's met de leukste foto's te maken. De camera werkt met de snelle xD Picture Cards voor beeldopslag.

Specificaties:
Megapixels : 3,2
Maximale Resolutie : 2016 x 1512
Optische zoom (x) : 3
Digitale zoom (x) : 1,6
Lens : 38 - 114
Beeldstabilisator : N
Autofocus : automatisch
Formaat beeldsensor : 0,26
Beeldverhouding : 4:3
Geheugen (standaard) : 16 MB
Opslagtype : xD Picture Card
Bestandsformaten : Jpeg
Zoeker : LCD,optisch
LCD scherm (inch) : 1,5
Kantelbaar scherm : N
Serie opname : N
Lichtmeting : meerveldsmeting
Diafragma : N
Instelbare sluitertijd : N
Sluitertijden (sec.) : 2 - 1/2000
ISO Waarden : 100
Histogram : N
Richtgetal flitser : 3,5
Flitsprogramma : auto,anti rode-ogen,invulflits,slow sync,uit
Externe flitser : N
Geluid opnemen : N
Video opnamen : video zonder geluid
Maximale videoresolutie : 320 x 240
Frames per seconde : 10
Weersbestendig : N
Direct printen (Pictbridge) : Y
Voeding : batterij(en)
Aansluitingen : dockingstation,USB,video-out
Kleuren : zilver
Kleur : zilver
number : 97
Leeg gewicht (gr.) : 145
Diepte (cm.) : 3,1
Hoogte (cm.) : 6,2
Breedte (cm.) : 10,4
Gerard

camera

Bericht door Gerard »

Kijk, Leen, dat noemen ze nou een kettingreactie..... :D
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Leen,
Lensdeksel openschuiven en de camera staat aan
Nou niet meteen een koevoet en een grote hamer voorgaats scheuren...
All the best
Jos
Leen B

Digitalecamera?

Bericht door Leen B »

hallo Leen iDisculpe [ neem me niet kwalijk ] voor het vele typewerk wat ik je bezorgde. Maar ik heb wel een Hollandse beschrijving van die camara voor je. Jan
Mark P.

Bericht door Mark P. »

Hoi Leen!

Hoe is je Engels? Heb hier een Engelstalige handleiding voor je:Engelse handleiding

Hier ben je wel Acrobat Reader voor nodig om te lezen, dat kan je desnoods hier downloaden...

Trouwens, om een Duitse handleiding te krijgen hoef je niet eens naar Duitsland te gaan.. Mijn Fuji S5500 komt gewoon uit Groningen, maar is ook volledig Duits!

Gr.,
Mark


Plaats reactie