het weer, in binnen en buitenland.

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Niet te geloven. Het weer in Eindhoven. Zonneschijn en sneeuw. We stoten in het weekeinde teveel lachgassen uit denk ik.

Afbeelding

Afbeelding

Bob

Bericht door Bob »

Let wel 22 maart 2006. In het kanaal voor mijn deur lopen de meerkoeten over het ijs.

Moet eigenlijk nog een klusje buiten doen. Wacht wel tot het wat warmer is.

Groeten
Bob
Bob

Bericht door Bob »

Bob schreef:Let wel 22 maart 2006. In het kanaal voor mijn deur lopen de meerkoeten over het ijs.

Moet eigenlijk nog een klusje buiten doen. Wacht wel tot het wat warmer is.

Groeten
Bob
Alleen de datum kan veranderd worden, de rest is het zelfde.

Bob
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Na drie dagen een straffe bries uit het zuid-westen tot pal zuid, is vandaag de lente voorzichtig op kousevoeten het zuiden des lands binnengekomen. Licht bewolkt, vlagen warme zon, 15 gr. C. Wàt een genot! Gerard, Eindhoven, 26 maart 2006.
Bram

Bericht door Bram »

:D Alkmaar 30 Maart zachte bries,laatste blinde,mooi droog buiten,van binnen een beetje vochtig wordt straks door evaporatie toch weer te droog,dan komt er ff een zware Malt voorbij,mischien wel 2,daarna zitten we in rustiger weer,en wordt alleen onderbroken door wat vliegtuiggeronk van mijn prive-jet.
Groets Bram :shock: :D :wink:
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Het Weerpraatje: Mei begon goed, twee weken warm, 20-25 graden. En toen de Kater. Nu, 1 juni, frisjes voor de tijd van het jaar, koude westenwind en nu Noord, amper 15 graden, je waait uit je jas. Heb bij het Belgische KMI beter weer besteld, ze zeggen dat het in het weekeinde er aan komt. Gr.Gerard.
Bram

Bericht door Bram »

:D Hoi Gerard Tis te hopen,dat het zomer word ,mijn consumptie gemiddelde van het bier gebruik gaat achteruit. :roll: :wink:
Groets Bram :D
Bob

Bericht door Bob »

Hoi Gerard,

Bedankt voor de bestelling bij de Belg. Ik moet er zaterdag doorheen. Je kunt beter met mooi weer in de file staan dan met kou en regen.
Er valt met mooi weer meer te genieten van de natuur :wink: zoals die voorbij komt in open auto's.

Groeten

Bob
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Bram en Bob. Haha Bram, het heeft ook een voordeel die kou, het bier verdampt langzamer :D Bob Een goeie reis deur Bels gewenst! En nie te hard fluite naor de madammekes zunne :D Gr.Gerard.
Gerard

//

Bericht door Gerard »

En nu, 4-6-`06, heeeerlijk warm. 30 graadjes, en 32 in de bossen hier. Daar wordt ik helemaal vrolijk van :D Ik vind dat die Belzen beter weer voorspellen als het KNMI....... :wink: En de Noord-Afrikaanse munt (van Ton`s muntthee) groeit da`t barst, en gaat zelfs bloeien. Toen ik een halfdood wortelloos bosje op de markt kocht zei die turk ,,Jij kante nie late chroeie!" O nee? Ik vertelde hem dat ik een tafelpoot laat wortelen als het mot :shock:

Afbeelding


Plaats reactie