Eindelijk is het zo ver

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gast

Bericht door Gast »

Hoi bert.

ik zal morgen je tips te harte nemen.
maar mijn naam zal dan toch rossalinda worden,heb ik gelijk goede herineringen aan die goede ouwe krul.
nogmaals bedankt voor de tips en zal ze zeker ter harte nemen.

je weet het weer mooi te verwoorden ouwe reus.

Gast

Bericht door Gast »

goeden morgen allemaal.

bedankt voor de wensen.
zal zo richting ziekenhuis vertrekken en spreek jullie dan waarschijnlijk morgen wel weer.
tot morgen ??
Jan v derLugt (RIP)

Eindelijk is het zover

Bericht door Jan v derLugt (RIP) »

Hallo Ronnie
Van het harte beterschap .Je moet al die berichten aan jou geadresseerd
uit printen en boven je bed hangen.Misschien dat de chirug dan wel uit kijk
wat of ze doet.Metvr.gr. Jan.P.S. laat me even weten of je het ontvangen hebt het is de eerste keer dat ik op het nieuwe forum ben.
Gast

Bericht door Gast »

hoi jan.

bedankt,perfect doorgekomen.
had ook al een iedee omdat te gaan doen,en zit er nog steeds aan te denken.
weet je wat ik doe het gewoon.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 685
Lid geworden op: 22 jul 2004 00:47
Locatie: Dalfsen

Operatie R

Bericht door Eric »

Ook vanuit Portugal veel sterkte Ronny.
Hoop je morgen weer te zien als Ronny, en niet als Rina of Rossalinda.
Op het verhaal van Bert heb ik nog een aanvulling

4. De knappe net afgestudeerde verpleegster die alle klote klusjes krijgt én nog geen passend uniformpje heeft gekregen, waardoor haar voorpartij de neiging hebben om frisse lucht te happen.
Als zij begint met het scheerwerk, bestaat de kans dat jouw krul zich als een vlaggemast verheft.
Hierdoor wordt de scheerklus wat lastiger, en zijn er twee manieren om de mast weer te strijken.
òf een flinke tik tegen het kopje, óf een geruststellende massage waardoor moeder natuur vervolgens voor de ontspanning zorgt.
Wat er met de afvalstoffen gebeurt hangt van de kundigheid van de verpleegster af.

Hoe behandelen ze eigenlijk een liesbreuk Ron, wordt de lies dan gespalkt en in het gips gezet, zodat je krulletje in een mitella moet?
Wordt er terplekke genaait?
Oud leidingwerk vervangen?

We horen het wel!

Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust niet.
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Eric,

als je niet weet of Ronny eerste klas verzekerd is zou ik hem maar niet van deze optie vertellen.

Alle gekheid op een stokkie, ik hoop dat alles goed is gegaan Ronny en dat je nu uit legt te rusten zonder veel ellende.
Gast

Bericht door Gast »

goeden middag.

ronny is weer terug.
gistermiddag om 14:10 onder het mes.
moest me zelf scheren dus daar geen bange over.
om 16:45 uit de ok en direkt wakker en goed waker,geen misselijkheid of andere complicaties.
de chirurg was niet zo tevreden daar ik op die plaats al 2 keer een liesbreuk had.
hij kon niet veel stek wevsel vinden om het matje op te naaien,maar is toch gelukt.
ik loop als een oud manetje die zijn rolator vergeten is,en het is nog zeer pijnlijk.
over een maand moet ik me weer melden bij de chirurg en dan horen we wat ik wel en niet mag,dus ik hou mijn hart vast als ik niet meer mag tillen.
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Ronny,
Welkom Thuis.

FLUITJE van een cent :lol: :lol:

Gr. Adrie
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Rony,

Van harte beterschap.

Ik mag ook niet zwaar tillen, dus ga ik zitten als ik moet pissen.

Gr Gerrit
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ronny,
Fijn dat je al zo snel weer thuis bent en wat dat lopen betreft, over een paar dagen kun je wel weer stappen.
Groetjes
Jos en Akkie


Plaats reactie