Aad van Staveren. Overleden 24/11/2015

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10599
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door jdbvos »

Aad ! Wat een verschrikkelijk bericht !
Heel veel sterkt bij het verwerken daarvan, en nog heel veel 'quality-time' (zoals een collega/vriend van mij, in nét zo'n situatie, dat noemt) toegewenst !
Ga vooral door zolang je kunt Aad: het houdt jou bezig, en je houdt contact met al je vrienden en geestverwanten hier....
Oost, west...ook best

Aad v Staveren (RIP)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Mannen heel erg bedankt voor het medeleven. maar ik ben er nog al zal de tijd verder schreiden. het van het ziekenhuis een indicatie en dat is gegeven daar er eventueel niet geopereerd zou moeten worden ze dit gezien de omstandigheden ze hier rekening mee houden en dit dan niet willen-kunnen doen. hoe hard zze dat kunnen makeen weet ik niet,maar dat ligt in de toekomst. Ik ben vandaag op pad geweest om te bekijken naar een auto met automaat zodat ik eventueel weer wat mobieler kan worden. Het moet een automaat worden, daar de linker poot niet meer naar beho9ren werkt. we overleven het tot nu toe goed en houden toch er een vertrouwen in dat het veel langer dan een jaar wordt
Heel hartelijk bedankt voor jullie suppoort
Aad
Aad v Staveren (RIP)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Goede avond allemaal
Hier de laatste update. Ik ben bij de neurologen ontslagen en hoef hiet niet meer op sprrekuur te komen, tenzij er iets in de situatien veranderd. Ben nu weer over geheveld naar de afdeling urologie waar ik a. s woensdag op het spreek uur wordt verwacht. Hoor dan wel wat ner verder met mij gaat gebeuren. Heb in tussen een nieuwe auto tot mijn beschikking ,waar ik vermoedelijk beter mee uit de voeten kan
Allemaal een prettig weekend en tot de volgende update
Aad
Gebruikersavatar
Ton Pekel
Berichten: 1965
Lid geworden op: 23 jul 2004 08:20
Contacteer:

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Ton Pekel »

Sterkte Aad.
We horen het vervolg wel van je. wel fijn dat je weer wat mobiel bent met een andere auto (automaat)
Ton Pekel
Wrijving geeft glans en warmte....
........ teveel geeft slijtage!
Aad v Staveren (RIP)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Vervolg
sinds gisteren ben ik weer in het Ersmus MC nu met een linkerbeen waar ik niets meer ietss kan doen. Gisteren is er nog s´avonds laat nog een MRI scan gemaakt maar er zijn geen nieuwe uitzaaiingen ontdekt. Wat het dan wel is, is dat er een zenuw bekneld is geraakt die deze ellende veroorzaakt. De neurologen hopen dat het van zelf goed komt en tot ide tijd krijg ik pijn stillers om het dragelijk te maken.Hoe lang ik nu moet blijven weet ik nog niet,maar moet de moed er maar in houden
Iedereen een prettig weekend toegewenst van uit het Erasmus MC Rotterdam
Aad
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Moed houden, Aad.
Blijven knokken.
Erg veel sterkte.

Theo
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Gerrit »

Aad,

Allemaal erg vervelend, ik wens je veel sterkte.
Groetjes Gerrit.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Aad,
De neurologen hopen dat het van zelf goed komt
Wij hopen met je mee. :)
Sterkte!
Jos
Frans/Goofy

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Frans/Goofy »

Veel sterkte.
Gr Frans / Goofy
Aad v Staveren (RIP)

Re: Aad van Staveren even uit de running

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Update
Tot op heden is er verder niets veranderd aan de situatie. Kan mijn linkerbeen nog steeds niet goed gebruiken. De pijn is uit te houden zolang ik mijn been niet gebruik. Krijg wel de hele dag pijn stillers te slikken. Dit begint om 06.00 hr s´morgens tot 22.00 hr s´avonds. Het is nu afwachten wat er morgen gebeurd
Aad


Plaats reactie