Voorjaarsreunie 2007 (uiteindelijk werd het Delfzijl)

Alle reünies op een rijtje.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Goede Morgen Kombuizers,

Na veel gepor en dreigementen zit de hele ploeg nu dan toch aan het ontbijt na onze "culturele avond". :?
Dit laatste bestond dus uit veel gezang in een mooi oud huiskamercafé in Wedde (of all places). :-D
Alleen jammer (of misschien maar goed) dat de hotelbar bij terugkomst al gesloten was zodat de Bob (ik dus) géén inhaalslag meer kon maken :cry:

We gaan ons aanstonds opstellen in rotten van drie om richting Eemshaven te gaan.

Groeten,
Bert de Boer

Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Hallo Mannen,

De hele ploeg is weer geland en het was zeer de moeite waard.

Het smietlien gebeuren is gewonnen door Roy met een meesterworp van 24 meter :shock:

Gaan nu even eten en dan de resterende dorstjes lessen :wink:

Groeten,
Bert de Boer
Rose
Berichten: 334
Lid geworden op: 12 aug 2005 11:20
Locatie: Westzaan

Voorjaarsreunie 2007

Bericht door Rose »

dat moet dan wel met de wind in de rug zijn gebeurd! :roll:
Havenmuts
Geniet !
Elke dag is er weer eentje !
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Re: Voorjaarsreunie 2007

Bericht door janvanduin »

Rose schreef:dat moet dan wel met de wind in de rug zijn gebeurd! :roll:
Havenmuts
en ze hadden waarschijnlijk geen Jutter op dat eiland, Roy was dan waarschijnlijk de enige die nuchter was, :lol: :lol:
grts jan.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Bericht door Compass »

Ha, Ha,

We waren allemaal zo nuchter als een pas geboren schaap :) (lam dus..)

Momenteel stiijgt het "gebruik" en is het peil overeenkomstig aan het dalen. Maar zoals jullie wel verwacht hadden hou ik het netjes en drink met (mijn) mate(n) :wink: :wink:

De overwinning van Roy staat momenteel ter discusie want Albert schijn toch nog 80 cm verder gegooid te hebben. Maar dat is door Jos geregistreerd en ik vermoed dan ook dat er een pak Euros van eigenaar is verwisseld. 8) 8) :?:

Groeten,
Bert de Boer
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

Goedenmorgen Kombuispraatgenoten.

Hier zijn we weer terug na een paar leuke enerverende dagen. Ik wil daar wel een korte fotoimpressie van geven ,maar dit is nog maar het topje van de ijsberg,want er zullen ongetwijfeld wel meer foto,s geplaatst worden.

Nu het aanlopen van delfsiel had weinig om het lijf. Er was n.l een goede uiterton waar op de koers uitgezet kon worden. Zie foto 1

Afbeelding

Bij de uiterton aangekomen en daar beloodsd zag men direct de gereserveerde lig-,annex bunkerplaats liggen foto 2 en 3

foto 2Afbeelding

foto3Afbeelding

Nu toen ik daar zo rond 1700 arriveerde ,waren de meesten al aanwezig. wordt vervolgd Jaap5
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

foto 4 Na eerst een rondje handjes schudden en kennismaking ontwaarde ik al ras Leen ,Bram en Roy Die waren al druk bezig met het uitwisselen van gegevens Overeenkomsten werden bezegeld met een gezonde versnapering.

[Afbeelding

foto5 Hier ziet men Bert en Cor ook bezig met hetzelfde Tussen hen inf nog een bezoeker van het kustvaartforum die lekker gezellig kwam buurten. zijn naam is mij ontgaan.

Afbeelding
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

foto 6 Ik was een beetje te vlug,maar hier is een betere opname van bert en de langskomende gast van Kustvaartforum

Afbeelding

to 7.. Zo te zien wordt hier ophet vrouwelijk forum reeds druk overleg gevoerd zowel naar binnen als buiten de kring,.
Het zal wel over de tactiek van het spel gaan.
Van l naar r De dames van Leen,Bram en Roy

Afbeelding


foto nr 8 Hier heeft u een blik op OME KOOMHE met echtgenote
Akkie en rechts Anne (Vaerderij)

Afbeelding
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

foto 9[Hier wordt door de Hoge Raad van scheepvaart de menukaart bestudeerd en wordt er gedebatteerd over de keuze. Maar men kwam niet tot een eensluidende keus. Daarop werd Roy te hulp geroepen zoals op foto 10 te zien is Deze gaf na een diepgaand onderzoek,zoals hij zelf zegt tot op de laatste steen,de verlossende uitspraak. Deze was goed want op foto 11 laten Ed en Piet Hein zich de smaak van de soep welgevallen

Afbeelding

foto 10 Afbeelding

Foto 11 Afbeelding
Jaap5
Berichten: 1030
Lid geworden op: 30 nov 2005 04:06

Bericht door Jaap5 »

foto 12 Na de eerste genoten versnaperingen kwamen de gemoederen los en werd er zoals gebruikelijk op kombuispraat lekker geredekaveld. Zo te zien doen deze drie machinisten zich te goed aan de handleiding voor zuigertrekken of zouden het toch nog vieze plaatjes zijn? In ieder geval Ze genieten ervan en dat is te zien.

Afbeelding


Plaats reactie