Hulp nodig ? lees dit dan eerst.

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Gast

Bericht door Gast »

ik begin me nu al aan al die andere onderwrpen te ergeren!!!!!!!!

dus graag een ander forum.

Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Ronny,
Dat is ook gesuggereerd, om onderwerpen die niets met de zeevaart te maken hebben, om deze onder een andere off-topicte zetten,want iedereen heeft wel iets anders te melden,dan alleen de scheepvaart, en als ik zie dat er dan toch naar gekeken wordt, gezien de aantal bezoekers.Misschien iets voor de WEBMASTER?
groetjes ruud
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik snap al gelul niet,
wat is trouwens een off/topic?
Ik dacht dat ik off/topics zoals voetbal en watersport erop gezet had.
Of is Off/topic er helemaal off?
Ik heb sinds mijn verjaardag alleen maar off/days.
Zal wel aan de leeftijd liggen.....
Heb momenteel een pc die nog steeds kuren vertoont.
Allerlei mensen kunnen niet inloggen.
Zal wel aan het warme weer liggen.
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jos,
Ik denk dat hier mee bedoelt word, niet op de kombuispraat forum,maar de niet scheepsberichten ergens anders stallen.
Zal best aan 't weer liggen en sukses met jouw PC :wink:
Persoonlijk denk ik: Als je iets niet wilt lezen, nou dan bekijk je het niet.
groetjes ruud
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Is het onderwerp Voetballen, Watersport en de Engelse versie nou een off/topic of NIET?
Schiet mij maar lek.
De groeten van een oud knorrig baasje.
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy
Da's OFF/TOPIC
Van een nog oudere knorrig baasje :wink:
'k Ga een potje pakken......lekker koud,zo'n klets!!!!! :D
mink

off topic

Bericht door mink »

hallo jos ik heb mijn pc ook wel vlieg lessen gegeven maar lost niet alles op.
een idee voor niet scheepvaart onderwerpen :RUIM 7
Leen B

Laten we van Kombuispraat geen politiek den Haag maken!!

Bericht door Leen B »

Een hele goede middag op deze hete dag Compadres persoonlijk vind ik dat we niet over geloof of Politiek op Kombuispraat moeten discuseren [ouwehoeren] want daar komt denkelijk alleen maar ellende van. je krijgt dan verschillende partijen die het eens en oneens met elkaar zijn, en dan Compadres zijn zeker de rapen gaar want dan word het ouwehoeren en verwijten over en weer en de lol is dan snel van Kombuispraat af. kijk maar toen ik toentertijd iets over de WAO schreef zonder het zo te bedoelen zo als het door sommigen van ons opgevat werd. De hele trein ging over me heen maar gelukkig heb ik dat ook weer overleeft. Maar als we aan politiek of geloof gaan doen krijgen we geheid meer van zulke situatie,s zeker weten. Dus Scheepspraat op Scheepspraat, geloof in de kerk en politiek in den Haag Waar Bak elende en consorten er al een kolere zooi van maken. Leen de Bokkum!
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Leen,
Ik ben me aan het beraden over de indeling van het forum.
Nog even proefdraaien, want niet iedereen is al "over".
Iedereen heeft natuurlijk zijn persoonlijke mening over een forum, ik zal proberen met zoveel mogelijk wensen rekening te houden en wat je, zoals Chef Ruud al stelde iets NIET wilt lezen, dan sla je het gewoon over.
Degenen die problemen hebben met inloggen:
Als je een mailtje stuurt naar
j.komen2@chello.nl
kan ik je als gebruiker verwijderen en dan kun je in de herkansing met aanmelden.
Dan gaat het meestal wel goed.
Maar ik ga niet zomaar leden eruitknikkeren die niet in kunnen loggen, want dan komen ze NOOIT meer terug.
Ik ben alle mailtjes van voor 2 augustus helemaal kwijt, inclusief foto's die ik nog zou plaatsen, ben al maanden van plan om een backup van Oulook te maken en nu heeft het weinig zin, want het is leeg.
Zodra het weer redelijk gevuld is ga ik dit natuurlijk ieder weekend doen!
All the best
Jos
Kees Bloemkool

Forem

Bericht door Kees Bloemkool »

Hallo Manne,
Wat leest ik nou allemaal weer voor gezemel?
off/topic dit en on/avatar.
Geef me portie maar an Fikkie.
Manne we gaan gewoon door met dit forem en als iemand het over het sexuele leven van een sprinkhaan in de sahara wil hebbe gaat ie maar naar een ander forem.
Kees is wel een voorstander ervan dat alle kombuizers hier een eige plekkie motte kenne vinde.
Dus als meester Bal in zijn achtertuintje 's ochtes as tie pikheet houdt een generfde Drentse keutelaar ziet zitte, moet dat ook kenne.
En as Harry H. in Canada in augustus een verdwaalde ijsbeer tegekomt, mot ook vermeld worde.
Ga dit weekend effe met wipmaster Kome tolke.
Die loopt soms een beetje te zemele, ach as je 59 bent krijg je dat.
Maar Kees zal het allemaal regele manne.
Tot in de Pruimetijd.
Kees Bloemkool


Plaats reactie